قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/05 10:30 | کد خبر : 996
گزینه موقت تراکتوری‌ها و ریسک‌هایی که گردن گرفت

دو بعلاوه یک چالش مهم مطهری در شروع کار

انتخاب موقت تراکتور برای جانشینی پاکو خمس در همان شروع، کار سختی در پیش دارد.

تراکتور,یحیی گل محمدی,حمید مطهری,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، حضور حمید مطهری به عنوان مربی موقت در تراکتور قطعی شده است و تا حل موانع یحیی گل محمدی در پشت پرده هدایت تراکتور را عهده‌دار خواهد بود.

مربی تازه‌‌کار تراکتور فعالیتش را با آزمون‌های سختی آغاز می‌کند. بازی روز جمعه هفتم اردیبهشت مقابل ذوب آهن (جام حذفی)که در آخرین رویارویی تراکتور را به طور فجیعی با ۴ گل در خانه شکست داد اولین تجربه او با تراکتور خواهد بود. انتقام از ذوب گزینه خوبیست اما باید دید مطهری می تواند شوکی در حد کسب برد ایجاد کند یا خیر.

آزمون دوم مطهری در هفته بیست‌وپنجم لیگ بازی مقابل استقلال صدرنشین در روز دوازدهم اردیبهشت است. این بازی هم در تبریز است و هواداران‌ تراکتور بعد از چند ناکامی متوالی در خانه خواسته ای جز برد ندارند و اسم و رسم حریف برایشان مهم نیست.

باتوجه به اینکه مطهری اکثر اوقات به عنوان دستیار فعال بوده و تک تجربه‌هایی مثل هدایت نساجی را در پرونده دارد اکنون باید دید چطور از این هفت‌خوان عبور خواهد کرد. البته حریفان سخت تنها چالش مطهری در شروع کار نیست و او باید موتور تیمی‌ را دوباره روشن کند اکثر ستاره هایش از رمق افتاده و انگیزه ای ندارند.

کد خبر 996


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید