قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/11/07 20:30 | کد خبر : 555
خمس قبل از شروع تمرین و در جمع شاگردان خود بیان کرد:

می‌توانیم هر تیمی را ببریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در جمع شاگردانش به تمجید از شرایط تیمش در اردوی تمرینی ترکیه پرداخت.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,پاکو خمز,

به گزارش ورزش آذربایجان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، تمرین دیروز تراکتور در نوبت صبح از ساعت ۱۰:۳۰ در سالن بدنسازی کمپ سوئنو آغاز شد. بازیکنان پس از وزنه زدن، راهی زمین چمن شدند.

مربی بدنساز تیم تمرینات بدنی متفاوتی را در زمین چمن برای بازیکنان در نظر گرفته بود.

اعضای تیم پس از صرف ناهار و استراحت، از ساعت ۱۶:۳۰ راهی زمین چمن شدند که کادرفنی مرور برنامه‌های تاکتیکی را در دستور کار قرار داده بود.

پاکو خمز پیش از آغاز تمرین نوبت عصر، در جمع شاگردانش گفت: اکنون وضعیت همان‌طور که دوست داشتیم باشد، است. منظورم تنها کسب پیروزی نیست. اعتماد به نفس بالا در نوع فوتبال ما کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه همواره جا برای بهتر شدن و پیشرفت وجود دارد، ادامه داد: شرایط کنونی تیم را دوست دارم و اگر این چنین ادامه دهیم، می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم و دلیلی برای ترس از هیچ تیمی، نخواهیم داشت.

خمز خاطرنشان کرد: با تمرکز بالاتر نسبت به گذشته تمرینات را انجام می‌دهیم و دیگر نیازی نیست برخی نکات را گوشزد کنم. شرایط کنونی نه تنها در تمرینات بلکه در بازی‌های رسمی نیز به کمک تیم خواهد آمد.

وی تأکید کرد: پیشرفت تیم در تمامی فازهای بازی مشهود است، زمانی که توپ را در اختیار داریم و چه زمانی که از دست می‌دهیم، عملکرد تیم خوب است.

کد خبر 555


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید