قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/03 16:00 | کد خبر : 979
آخر این بیانیه بازی ها خوش است؟

انتخاب سرمربی تنها دغدغه مهم تراکتور نیست

مدیریت باشگاه تراکتور در تلاش است تا از حجم تنش ها در آستانه دیدار تراکتور - ذوب آهن بکاهد!

تراکتور,محمدرضا زنوزی,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش « ورزش آذربایجان »، پس از اتفاقات بعد از دو باخت پیاپی تراکتور به ذوب آهن و نساجی و تجمع هواداران در فرودگاه، شرایط حاکم برای این باشگاه بسیار پرفشار است. در ابتدای ماجرا این هیئت مدیره باشگاه تراکتور بود که در واکنش به اتفاقات فرودگاه تبریز، بیانیه ای تهاجمی نسبت به هواداران صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده بود : ((هیأت مدیره باشگاه همچنین ضمن ابراز تأسف از بابت اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز و با احترام به حق انتقاد هواداران؛ اهانت به ارکان باشگاه و توهین و سلب امنیت بازیکنان و حمله و آسیب رساندن به خودروی باشگاه را در شأن هواداران تراکتور ندانسته و بی‌شک عده‌ای به صورت هدفمند از اعتراض به حق هواداران، سو استفاده کرده و فضا را به تنش کشانده‌اند. در همین راستا معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه موظف به ارائه گزارش از اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز و بررسی موضوع حمله‌ به خودروهای باشگاه که امنیت اعضای داخلی و خارجی تیم را سلب نموده، شد.))

صدور این بیانیه به نوعی خشم هواداران را بیش از پیش کرده و آنها نیز در اقدامی متقابل بیانیه ای در فضای مجازی صادر کردند. هواداران تراکتور مدیریت باشگاه و عوامل پشت پرده را مسبب آشوب به وجود آمده دانسته و خواستار ورود استاندار و امام جمعه شهر تبریز به مسائل پیرامون باشگاه شدند.

مجموع این اتفاقات باعث شده که اکثریت هواداران تراکتور با فشاری حداکثری بر مدیریت و مالک باشگاه تراکتور ، فضای سنگینی پیرامون این باشگاه ایجاد کنند  . با این اوصاف برای دیدار روز جمعه مقابل ذوب آهن در استادیوم  یادگار امام تبریز شرایط بسیار سختی متصور میشود و به همین دلیل است که مدیران باشگاه تراکتور در تلاش و تکاپو برای کاهش تنش ها و به نوعی آشتی دوباره با هواداران تراکتور هستند. 

آشتی که آنها در تلاش اند با معرفی یک سرمربی پر افتخار و مقبول در بین هواداران ایجاد کنند؛ البته ممکن است برخی از هواداران باز هم از مواضع خود کوتاه نیامده و همچنان فضای سردی مابین تی تی ها و باشگاه حاکم باشد.

کد خبر 979


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید