قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/02 11:30 | کد خبر : 962
گالاتاسرای صدر را حفظ می کند یا ...

سوپر لیگ ترکیه؛ چشم امید فنر به تیم آخر!

سوپر لیگ ترکیه وارد هفته سی و سوم خود شده و جنگ دو غول برای تصاحب جام قهرمانی همچنان در اوج هیجان جریان دارد.

فنرباغچه,گالاتاسرای ,سوپر لیگ فوتبال ترکیه ,مامه تیام ,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، در یکی از مهمترین بازی هفته سی و سوم سوپر لیگ فوتبال ترکیه تیم گالاتاسرای برای تثبیت جایگاه اولی خود امشب ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در رامس پارک میزبان پندیک اسپور خواهد بود. در دیگر بازی مهم این هفته فنرباغچه فردا شب از ساعت ۲۰:۳۰ مهمان سیواس اسپور خواهد بود

.نکته حائز اهمیت در بازی گالاتاسرای و پندیک اسپور، حضور مامه تیام مهاجم سابق استقلال تهران و نام آشنا برای علاقه مندان فوتبال ایران است که در این تیم ترکیه‌ای با زدن ۱۵ گل در تعقیب ادین ژکوی ۲۰ گله است؛ مامه تیام در جدول گلزنان لیگ در رتبه چهارم قرار دارد.

دیدار گالاتاسرای صدرنشین با ۸۷ امتیاز در مقابل پندیک اسپور ۳۰ امتیازی رده نوزدهمی که برای بقا در لیگ دست و پنجه می‌کند اهمیت و حساسیت این بازی را دو چندان خواهد کرد؛ گالاتاسرای به دنبال حفظ و افزایش فاصله با فنرباغچه و پندیک اسپور برای بقا در سوپرلیگ به هر سه امتیاز بازی چشم دوخته اند.

فردا شب نیز، فنرباغچه ۸۵ امتیازی که رقابت شانه به شانه‌ای با گالاتاسرای برای کسب قهرمانی لیگ دارد در زمین سیواس اسپور ۴۴ امتیازی که به دنبال کسب سهمیه لیگ کنفرانس آروپا است و با تیم رده چهارمی فقط ۶ امتیاز اختلاف دارد،به دنبال کسب پیروزی در این دیدار است.یقبنا لغزش یکی از دو تیم گالاتاسرای و فنرباغچه در هفته‌های پایانی لیگ به مثابه‌ی از دست دادن قهرمانی خواهد بود.

کد خبر 962


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید