قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/01 19:30 | کد خبر : 957
تغییر سیاست یا عدم موفقیت در جلب رضایت؟

خلع سلاح مس در فوتسال؛ کوچ ادامه‌دار ستاره‌ها

بعد از قعطی شدن جدایی سه ستاره مس سونگون حالا اخبار زیادی در مورد انتقال چند بازیکن دیگر این تیم به تیم های دیگر به گوش می رسد.

مس سونگون ,لیگ برتر فوتسال,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، به نظر می رسد که باشگاه مس سونگون هنوز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال را جدی نگرفته است. بعد از جدایی مرتضی عزتی، امروز فرهاد فخیم و حمزه کدخدایی راهی ایرالکو شدند و گفته می شود چند ستاره دیگر هم قرار است از جمع نارنجی پوشان جدا شوند.

دو فصل پیش، بعد از قهرمانی مقتدرانه مس سونگون در لیگ برتر تیم گیتی پسند خیلی زود وارد بازار شد و تیمی بست که امسال با اختلاف بالای 20 امتیاز نسبت به مس جام را بالای سر برد. بعد از قهرمانی اصفهانی ها اما مس فعلا حالت انفعال به خود گرفته است.

این باشگاه به تمدید قرارداد چند بازیکن بسنده کرده و گفته می شود ستاره هایی چون محمد شجری، علی اصغر حسن زاده و بلال اسمعیلی هم پیشنهادات خوبی داشته و احتمال جدایی شان از مس وجود دارد.

البته باشگاه مس هنوز بازیکن جدیدی هم برای فصل جدید به خدمت نگرفته است. آنها چند مذاکره ناموفق طی هفته های اخیر داشتند. از ابوالقاسم عروجی به عنوان خرید احتمالی نارنجی پوشان یاد می شود. البته آنها با توجه به جدایی چند بازیکن شاخص شان باید فعالیت بیشتری در بازار داشته باشند.

کد خبر 957


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید