قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/25 04:30 | کد خبر : 866
از استقلال و گل‌گهر تا چالش‌های سنگین در شمال و جنوب

بررسی مسیر سخت تراکتور برای جبران؛ با احتمال تلفات!

تراکتور بعد از کسب تنها دو امتیاز در سه بازی متوالی خانگی، حالا یک مسیر بسیار سخت در ادامه لیگ برتر در پیش دارد.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم فوتبال تراکتور سال جدید را با سه بازی خانگی آغاز کرد تا همه منتظر غوغای این تیم در صدر باشند. شاگردان پاکو خمس ولی در این سه بازی دو مساوی کسب کردند و متحمل یک شکست شدند تا با کسب تنها 2 امتیاز از 9 امتیاز ممکن، حرص هوادارانشان را در بیاورند.

هواداران تراکتور در سه بازی اخیر با حضور در ورزشگاه از تیمشان حمایت همه جانبه ای کردند ولی نتایج تیم باعث دل آزردگی آنها شد. صبر آنها تقریبا لبریز شده است؛ چیزی که در نیمه دوم بازی روز گذشته کامل مشهود بود. در چنین شرایط خمس و شاگردانش باید در پی جبران باشند؛ جبرانی که با توجه به بازی های پیش رو خیلی سخت به نظر می رسد.

 این تیم در بازی بعد به مصاف نساجی در قائم شهر خواهد رفت، تیم متحول شده نساجی در بازی قبل در اصفهان با سپاهان به نتیجه تساوی دست یافت تا وضعیت خود را مطلوب کند. این تیم برای بقا می جنگد و در این راه به هیچ تیمی رحم نمی کند.
مکافات تازه بعد از بازی با نساجی آغاز خواهد شد؛ جایی که تراکتور باید در تبریز به مصاف استقال تهران برود. تیم پاکو خمس در ۲ دیدار آخر خود مقابل استقلال ۹ گل دریافت کرده است و کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت؛ تیمی که با همه توانش برای فتح لیگ برتر می جنگند و برخلاف تراکتور با بردن رابطه نزدیکی برقرار کرده است. 

تراکتور بعد از تقابل با استقلال در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت. باشگاه فولادی نیز در این مقطع همانند تراکتور غرق در حواشی بسیاری است و این بازی نیز بازی راحتی نخواهد بود چون فولادی ها با کادر فنی جدید برای خروج از بحران انگیزه دارند و از حمایت هواداران خود بهره خواهند برد.

گام بعدی تقابل با گل گهر خواهد بود؛ تیم پرستاره ای که محمدرضا اخباری، دروازه بان سابق تراکتور را در ترکیب خود دارد و روز سختی برای شاگردان پاکو خمس رقم خواهد زد.

تیمی که در ۳ بازی اخیر خانگی ۲ امتیاز گرفته است حالا باید در این 4 دیدار که در موردشان صحبت  کردیم حداکثر امتیازات را کسب کند. نه می گوییم کار سختی است و نه در مورد راحتی اش اظهار نظر می کنیم؛ فقط منتظر می مانیم تا ببینیم خمس و تیمش آیا توان خروج از این بحران را دارند یا قرار است  طی همین هفته ها اتفاقات دیگری رخ دهد.

کد خبر 866


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید