قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/25 01:00 | کد خبر : 864
از اتهام توطئه و کم کاری تا استوری حاشیه ساز

گزارش فوری؛ آخرین وضعیت نیمکت تراکتور

بعد از بازی با ایرالکو و ذوب آهن شایعاتی در محافل فوتبالی تبریز مطرح شده مبنی بر آن که برخی بازیکنان قصد توطئه علیه سرمربی را دارند.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,پاکوخمس,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، بعد از عملکرد ضعیف بازیکنان تراکتور در جریان دو بازی خانگی اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان شایعاتی عجیب از اردوی سرخ پوشان به گوش می رسد.

تراکتوری ها از ۶ امتیاز خانگی اخیرشان فقط یک امتیاز کسب کردند و بازی همیشگی خودشان را مقابل این دو حریف نه چندان قوی ارائه ندادند تا به این شایعات دامن بزنند؛ شایعاتی که حاکی از کم کاری عمدی برخی بازیکنان برای خالی کردن زیر پای پاکو خمس دارد.

قبل از برگزاری بازی دیروز مقابل ذوب‌آهن، حتی از محافل فوتبالی شایعاتی به گوش می‌رسید که قرار است بازیکنان تیم مقابل ذوب آهن کم کاری کنند و فشار را بیش از پیش علیه خمس افزایش بدهند و این شایعات در بازی بازیکنان تراکتور مقابل ذوب‌آهن با کم کاری مشهود بازیکنان، بیشتر رنگ و لعاب واقعیت به خود دید و این شایعات به نوعی به توطئه برخی بازیکنان علیه خمس دامن زد.

شب گذشته بعد از شکست تراکتور مقابل ذوب‌آهن در حرف و حدیث زیادی در مورد برکناری پاکو خمس بود که نزدیکان مالک تا بدین لحظه خبر اخراج مرد لالیگایی را تکذیب کردند.

اتفاق قابل توجه و ویژه‌ای که بعد از باخت سنگین تراکتور مقابل ذوب‌آهن رخ داد، استوری قابل توجه و طعنه‌آمیز سرپرست تراکتور رضا کرمانشاهی علیه پاکو خمس بود که با درج عنوان این که تمام خواسته های خمس اعم از جذب بازیکنان مدنظر و شرایط مالی خوب تیم و تمام امکانات لازم را برای مرد لالیگایی فراهم کرده بودیم اما هر بازی این دست ما است که می‌لرزد، تمامی این موارد بیش از پیش به شایعات برکناری پاکو خمس دامن می زند و خمس به روز های پایانی خود در تراکتور نزدیک می‌شود.

کد خبر 864


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید