قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/22 20:30 | کد خبر : 840
عکس هایی دلگرم کننده در یک روز ناامید کننده...

زیباترین بخش دربی تبریز؛ سکوهایی با مهمانان خاص!

در روزی که شوق خرید بلیط بازی تراکتور-ذوب آهن برای خانم های هوادار به یاس بدل شد، گروهی دیگر در تبریز روی سکوها دربی تماشا کردند.

رخش خودرو,شاهین دهداری,لیگ دسته سه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دیدار رخش خودرو و شاهین دهداری، دربی تبریزی های لیگ دسته سوم فوتبال ایران در پرحاشیه ترین شرایط ممکن برگزار و به پایان رسید. کتک کاری اعضای دو تیم، شکستن سر بازیکنان و کلی حاشیه دیگر را در این دیدار شاهد بودیم اما در بین این همه اتفاق نه چندان خوشایند، یک اتفاق بسیار زیبا در ورزشگاه رخ داد.

در روزی که شوق خرید بلیط بازی تراکتور-ذوب آهن برای خانم های هوادار به یاس بدل شد، گروهی از هواداران خانم با حضور در دیدار شاهین دهداری و رخش خوردرو، لحظات زیبایی خلق کردند.

آنها زیباترین قسمت این دیدار ملتهب بودند که بدون حاشیه و مشکل خاصی در طول بازی روی سکوها نظاره گر کار بازیکنان بودند. شاید همین بازی بتواند نمونه دلگرم کننده ای برای مسئولان در مواجهه با موضوع حضور بانوان در ورزشگاه باشد.

اولین حضور بانوان در استادیوم های تبریز، حضور یک مواجهه مهم و معنی دار است که بانوان را با زندگی کردن با فوتبال آشنا می‌کند و این حضور اثری ماندگار بر ذهن آنان می‌گذراند و حتی موجب تغییر مثبت در زندگی بانوان عاشق به فوتبال می‌شود.

عکس: محمد موسوی

کد خبر 840


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید