قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/22 20:30 | کد خبر : 839
اکران نمایش فیک به نام افتتاح ساختمان اختصاصی باشگاه!

اطلاعات موثق از یک اتفاق عجیب؛ صاحب‌خانه اما خانه به دوش!

باشگاه مس سونگون چند روز قبل با انتشار ویدئویی از افتتاح ساختمان جدید خود در ورزقان خبر داد اما به نظر می رسد همه چیز حالت دکوری دارد.

مس سونگون,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، با اعلام رسمی باشگاه مس سونگون ورزقان، بعد از ۱۱سال این  باشگاه در ورزقان صاحب خانه شد تا کلیه‌ فعالیت های اداری و مدیریتی باشگاه از تبریز به ورزفان منتقل شود.

اما طبق پیگیری ها با وجود تأکید مسئولان باشگاه، این ساختمان جدید بیشتر حالت دکوری داشته و همچنان کلیه‌ مذاکرات و عملیات مدیریتی در تبریز یا تهران انجام می شود. این ساختمان به گفته افراد محلی یکی از چند ساختمانی است که برای اسکان زلزله زدگان در ورزقان احداث شده بود!

در کلیپ معرفی ساختمان باشگاه مس می شود کاملا به دکوری بودن موضوع پی برد. همه اتاق ها خالی هستند و بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، تا کنون هیچ فعالیت رسمی‌ای در ساختمانِ به اصطلاح باشگاه مس صورت نگرفته است!

یقیناً افتتاح یک ساختمان آن هم بعد از ۱۱سال نمی‌تواند دست آورد بزرگی برای مدیران باشگاهی چون مس سونگون باشد. این باشگاه هنوز از ابتدایی ترین امکاناتی که باید داشته باشد، محروم است.

برخلاف دیگر تیم های تحت پوشش صنایع مس ایران مانند مس کرمان، رفسنجان، شهربابک ومس سرچشمه که همگی در شهرهای خودشان صاحب یک استادیوم و چندین زمین تمرینی و سالنی هستند باشگاه مس سونگون مثل یک باشگاه آماتور برای تمرین ها و بازی هایش نیاز به کرایه زمین و کلی کار غیرمعمول دارد.

کد خبر 839


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید