قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/22 20:30 | کد خبر : 833
چند عدد و رقم قابل توجه...

این یک نفر نباشد، تراکتور نمی برد!

در ۲۲ بازی گذشته از تراکتور، حضور شجاع در ترکیب های برنده این فصل غیر قابل چشم پوشی می باشد.

شجاع خلیل زاده,تراکتور,پاکو خمس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، شجاع خلیل زاده، کاپیتان اول تراکتور، پس از سال ها دوری از این تیم در فصل جاری دوباره به جمع قرمزپوشان آذربایجان بازگشت تا روز های خوبش در زمان خدمت مقدس سربازی را تکرار کند.

شجاع که برگشت دیگر آن بازیکن جوان سابق نبود، او با توجه به سابقه ملی و رابطه خوبش با مالک تراکتور به کاپیتان اول تیم تبدیل شد.

تراکتور که در این فصل نتایج سینوسی گرفته و گاهاً هواداران را امیدوار به قهرمانی کرده و گاهاً باعث دلزدگی شان از فوتبال شده یک حقیقت غیر قابل کتمان دارد که با شجاع گره خورده است. این موضوع، ردپای شجاع خلیل زاده در ۱۲ برد تراکتور است!

تراکتور در این فصل توانسته در ۱۲ بازی از ۲۲ بازی لیگ برتر را با برد استادیوم ها را ترک کند که در همه این ۱۲ بازی شجاع خلیل زاده حضور پر رنگی داشته است.

خلیل زاده که در این فصل با گرفتن ۱۰ کارت زرد از خشن ترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می شود، در سه بازی که از حضور در ترکیب تراکتور محروم بوده است که نتایج آن بازی ها بصورت زیر است:

تراکتور ۲ - ۳ شمس آذر
ملوان ۰ - ۰ تراکتور
تراکتور ۱ - ۱ آلومینیوم

مدافع با تجربه تی تی ها، با این روندی که طی سالیان اخیر و این فصل در گرفتن کارت زرد و قرمز داشته،احتمالا در 8 هفته باقی مانده هم یک محرومیت دیگر حداقل داشته باشد و باید دید تدبیر پاکو خمس این بار چه خواهد بود. او البته در بازی جمعه می تواند تراکتور را مقابل ذوب آهن همراهی کند.

 

کد خبر 833


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید