قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/21 20:30 | کد خبر : 830

اختلال یا هر چیز دیگری که هنوز مشخص نیست باعث شد تا بلیط فروشی دیدار تراکتور-ذوب آهن حاشیه ساز شود.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران ,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، این شعار را هواداران تراکتور در ورزشگاه آزادی و زمانی که اجازه ورود آنها به ورزشگاه داده نمی شد (ده درصد ظرفیت برای مهمان) سر می دادند؛《استادیوم خالیه ، تراکتور جا نداره؛ حال این شعار را می توان در تبریز و برای خانم های هواداری سر داد که ساعتی پیش ضدحال بدی خوردند.

با اعلام آغاز بلیط فروشی الکترونیکی دیدار روز جمعه تراکتور_ذوب آهن هواداران میزبان مشتاقانه جهت خرید بلیط اقدام کردند. طبق اعلام قبلی این بار بانوان تراکتوری نیز می توانستند با خرید بلیط بعد از سالها انتظار برای حمایت از تیم محبوب شان راهی یادگار شوند.

اما هنگام خرید بلیط در قسمت انتخاب جایگاه از همان آغاز  زمان تعیین شده جایگاه اولدوزلار(جایگاه بانوان) به نشانه تکمیل ظرفیت به رنگ قرمز درآمده بود. حال مشخص نیست این بلیط ها دقیقا کی به فروش رفته اند یا اصلا به فروش رفته اند یا خیر.

باتوجه به اطلاعیه سایت بلیط فروشی مبنی بر  مکانیزه بودن گیتهای ورودی بانوان ، تنها بانوانی می توانند وارد ورزشگاه شوند که از جایگاه ویژه بانوان بلیط خریداری کرده و کارت ملی همراه داشته باشند. برای بلیط تهیه شده از سایر سکوها گیتها باز نخواهند شد.

حال بانوان تراکتور با ناامیدی از این اتفاق مثل همیشه فقط می توانند حسرت و حرص بخورند.، این انفاق غیرعادی طی ساعات اخیر واکنش های بسیاری همراه داشته است.

با توجه به سکوت رسانه رسمی باشگاه تراکتور امیدواریم این اتفاق یک نقض فنی کوچک باشد و شاهد تکرار اتفاقات بازی لیگ قهرمانان آسیا نباشیم.

کد خبر 830


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید