قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/21 20:30 | کد خبر : 826
استعفای سرمربی ذوب آهن دوباره وتو شد…

هت‌تریک‌ذوب و ربیعی قبل از تقابل با تراکتور

ذوب آهن بعد از پشت سر گذاشتن چند روز پر التهاب خود را به تبریز خواهد رساند.

تراکتور,ذوب آهن ,محمد ربیعی,لیگ برتر فوتبال ایران ,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و دوم لیگ برتر از هدایت ذوب آهن کناره گیری کرد اما خیلی زود برگشت. او که در این کنفرانس سه بار روی استعفایش تاکید کرد ، دلیل آن را باز گذاشتن دست باشگاه در انتخاب سرمربی جدید و شاید تغییر روند تیم عنوان کرده بود .

ربیعی پس از پایان نیم فصل اول هم خواستار جدایی از ذوب آهن شده بود که با مخالفت مدیران باشگاه مواجه شد . ذوب آهن در ۷ دیدار گذشته خود طعم پیروزی را نچشیده و متحمل ۴ شکست و ۳ تساوی شده است.

با این حال مدیران ذوب آهن این بار هم با استعفای وی موافقت نکرده و عنوان کرده اند: « با توجه به تمامی ابعاد فنی، انظباطی و فرهنگی حاکم بر تیم، ضمن حمایت کامل از ایشان و کادر فنی ، اطمینان دارد که روزهای روشن تری پیش روی ذوب آهن اصفهان قرار دارد.»

ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر جمعه این هفته میهمان تراکتور در تبریز خواهد بود. بازگشت ربیعی به تمرینات در فاصله سه روز مانده به این دیدار میتواند یک شوک به بازیکنان ذوب آهن باشد ، اگر چه انتظار می رود با توجه به روند ضعیف ذوبی ها در بازی های گذشته تراکتور برای کسب سه امتیاز این دیدار کار سختی نداشته باشد.

کد خبر 826


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید