قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/16 20:30 | کد خبر : 816
غیبت دوباره سرمربی تراکتور و چند ابهام بی‌جواب...

خمس دیگر پاسخگوی نتایجش نیست!

پاکو خمس برای دومین هفته متوالی در نشست های خبری تراکتور در تبریز حاضر نشد تا شبهات زیادی به وجود بیاید.

تراکتور,آلومینیوم,پاکو خمس,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور، بعد از توقف خانگی مقابل آلومینیوم در نشست خبری حضور پیدا نکرد. او هفته گذشته بعد از بازی با سپاهان نیز در سالن کنفرانس حضور پیدا نکرده بود.

از دست دادن 4 امتیاز خانگی تیم پاکو در شرایط خاصی قرار داده و به نظر می رسد که او در این مقطع دوست نداشت با انتقاداتی مواجه شود که قطعا سوژه بخش قابل توجهی از آنها خودش بود.

اما از گوشه و کنار باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که  به دلیل نتایج سینوسی پاکو خمس و عدم کسب نتایج مطلوب در بازی های مستقیم با رقبای اصلی قهرمانی، این مربی از سوی مدیران باشگاه تحت فشار گرفته است؛ همین به عاملی برای گرایش خمس به سمت روزه سکوت منجر شده است.

سعید مظفری‌زاده، سرپرست تیم تراکتور، در مورد علت غیبت پاکو خمس در نشست های خبری تراکتور در تبریز گفت: نه بحث قهر و مواردی از این دست نیست. سرمربیان زیادی هستند که به‌دلیل گرفتاری در زمین رختکن و مشغله کاری فرصت نمی‌کنند تا به نشست خبری بروند و دستیاران خود را به نشست می‌فرستند. پاکو خمز هم از این قاعده مستثنی نیست. تا آن‌جایی که من می‌دانم، دلیل دیگری ندارد و به‌خاطر سؤالات خبرنگاران نیست. فقط گرفتاری کاری است و این‌که وی می‌خواهد به همه امور تیمش برسد.

قطعا توضیحات سرپرست تراکتور بیشتر به توجیه شباهت دارد و باید دید در سومین دیدار متوالی خانگی چه سرنوشتی در انتظار نشست های خبری خمس خواهد بود. البته نباید این موضوع را هم فراموش کنیم که تنش های غیر معمول در بعضی نشست ها و روبرو شدن با یکسری سوالات عجیب نیز از دیگر عوامل دلسردی خمس از حضور در نشست ها می تواند باشد.

کد خبر 816


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید