قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/15 20:30 | کد خبر : 815
بغض پرشورها بعد از دومین توقف متوالی ترکید...

بدرقه اتوبوس تراکتور با اعتراض و گلایه!

دو بازی، تنها دو امتیاز و از دست دادن امتیازات حساس خانگی، صدای خیلی از هواداران تراکتور را در پایان بازی امشب درآورد.

تراکتور,آلومینیوم,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش « ورزش آذربایجان »، تراکتور در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در تبریز میزبان آلومینیوم اراک بود.  مهدی هاشم نژاد تراکتور را در نیمه اول جلو انداخته اما فرصت سوزی های بازیکنان این تیم هواداران را از ادامه بازی نگران می کرد. تیم پاکو خمس آن اقتدار لازم را با وجود برتری یک گله نداشت.

این نگرانی بسیار به جا بود و تیم مهمان در 45 دقیقه دوم موفق به زدن گل مساوی شد. شاگردان مجتبی حسینی در اواخر نیمه دوم از روی یک شروع مجدد و ناهماهنگی بازیکنان تراکتور و خروج اشتباه دورازه بان این تیم به گل تساوی رسیدند.

هواداران تراکتور که از ابتدای بازی با تشویق های بی امان خود سرخپوشان را به زدن گل دوم ترغیب می کردند تا پایان کار صبر کردند تا بلکه تراکتوری ها دوباره از حریف پیش بیافتند اما سوت پایان با نتیجه مساوی یک بر یک زده شد تا آنها ناامید و مایوس شوند.

آنها به پاکو خمس، سرمربی تراکتور، هم معترض بودند. تی تی ها اعتقاد داشتند او با ترکیب اولیه اشتباهی تیم را روانه این دیدار حساس کرده بود و می توانست از بازیکنان مطمئن تری همچون مهدی شیری و میلوش دلتیچ از ابتدای دیدار استفاده کند.

تعویض های خمس هم خیلی به مذاق هواداران خوش نیامده بود و برخی از آنها پس از پایان مسابقه در هنگام خروج از استادیوم مقابل اتوبوس تیم اعتراضشان را شخصا با صدای بلند به گوش مربی اسپانیایی و شاگردانش که با تعجب از شیشه اتوبوس به بیرون نگاه می کردند، رساندند.

کد خبر 815


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید