قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/15 20:30 | کد خبر : 795
در اوج آمادگی و در شرایطی غیرقابل پیش بینی...

گالا-فنر؛ جنگ برای اولین جام فصل

فوتبال ترکیه فردا یک تقابل بسیار جذاب خواهد داشت؛ تقابلی سنتی برای تعیین یک قهرمان.

فنرباغچه,سوپر کاپ ترکیه ,گالاتاسرای,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، بازی سوپر کاپ بین فنر باغچه و گالاتاسرای فردا ساعت 22:00 برگزار می شود.این بازی که قرار بود (۹ دی)در قلب عربستان یعنی ریاض برگزار شود به خاطر حواشی غیرقابل پیش بینی آن به چند ماه بعد موکول شد.

فنرباغچه و گالاتاسرای قصد داشتند به بهانه یکصدمین سال جمهوریت این کشور با پیراهن هایی منقوش به تصویر «آتاتورک» وارد زمین شوند ولی مسئولان عربستانی بر اساس آنچه قوانین فیفا نامیدند، مانع از برگزاری این بازی با علائم سیاسی شدند.

بر اساس گزارش رسانه های عربی، ریاض برای میزبانی از سوپر کاپ ترکیه 1000 میلیارد تومان معادل بودجه یک ماه برگزاری بازی های لیگ عربستان هزینه کرده بود.

حالا فنر و گالا چهار بعد از آن اتفاق و در هفته های پایانی سوپرلیگ ترکیه باید برای فتح سوپرکاپ باهم رقابت کنند. دو تیم فنرباغچه و گالاتاسرای در ۵ بازی رو در روی ۲ بازی را برده،۲ بازی را باخته و یک بازی را هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده اند. این نشان می دهد که دربی فردا به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست.

گالا و فنجر در لیگ نیز جنگ قهرمانی دارند و این سوپر کاپ می‌تواند روحیه یک طرف را بالا برده و یک تیم دیگر را زمین بزند. البته یک تقابل فوق حساس دیگر دو تیم در یک هفته مانده به پایان سوپرلیگ ترکیه انتظارشان را می کشد که بسیار تعیین کننده خواهد بود. هرکدام از این دو تیم تا به حال ۳ بار قهرمان سوپرکاپ شده اند و فتح جامِ امسال می تواند قبل از سوپرجام یکی را از دیگری بالاتر ببرد.

این بازی از ساعت 22 فردا (یکشنبه) به داوری وولکان بی اصلان در استادیوم GAP برگزار خواهد شد.

کد خبر 795


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید