قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/19 03:00 | کد خبر : 787

هواداران مس کم کم واقعا دارند نگران می شوند که نکند باشگاه هیچ برنامه ای برای سال آینده ندارد که این گونه بیخیال نسبت به اتفاقات پیرامونش ظاهر می شود.

مس سونگون,گیتی پسند,

به گزارش “ورزش آذربایجان”، کمیته انضباطی در روزهای پایانی تعطیلات عید نوروز، آرای مربوط به تخلفات بازی مس سونگون-گیتی پسند را اعلام کرد. مهمترین مورد در بین آرا، محرومیت یک جلسه ای هواداران مس سونگون بود. این رای در شرایطی صادر شد که در بازی رفت اتفاقات مشابهی – در همان شدت – شاهد بودیم اما محرومیتی متوجه گیتی پسند نشد.

در رای صادر شده، آمده است:

«تیم مس سونگون ورزقان بدلیل تخلفات تماشاگران منتسب از طریق فحاشی نسبت به تیم مقابل و پرتاب بطری آب به سمت بازیکنان تیم مقابل طبق ماده 86 به یک جلسه محرومیت حضور تماشاگران در مسابقات خانگی و 700/000/000 ریال جریمه نقدی محکوم می گردد.»

صدور رای در تعطیلات عید خود یکنکته جالب است چرا که لیگ برتر فوتسال تعطیل است و نیازی به رسیدگی فوری نبود. همین تاریخ اما باعث شد تا واکنش زیادی به محرومیت مس به وجود نیاید. عدم واکنش باشگاه مس سونگون و مدیران این باشگاه به رای صادر شده نیز به نوبه خود عجیب و قابل تامل بود. گویا آنها هم مثل هواداران، درگیر عید بودند.

البته در فصلی که پشت سر گذاشته شد، باشگاه مس سونگون معمولا در پرونده های این چنینی یک شکست خورده محض بود؛ این باشگاه در پرونده مهدی جاوید، شکستی تاریخی خورد و 4 ماه ستاره بزرگش را به خاطر شکایت کراپ – با وجود تخلف همین باشگاه – از دست داد. این باشگاه حتی اتفاقات بازی رفت الکلاسیکو را هم با وجود اعتراضی که داشت نتوانست به محرومیت تیم رقیب تبدیل کند اما حالا اتفاقات مشابه در خانه خودش با محرومیت مواجه شده است.

هواداران مس که نگران تعلل باشگاه در نقل و انتقالات هستند حالا باید محرومیت از تماشای اولین بازی فصل را هم به کلکسیون اعصاب خردی هایشان اضافه کنند و ببینند بعد از عید قرار است که باشگاه و مدیرانش چه حرکتی برایشان بزنند. آنها کم کم واقعا دارند نگران می شوند که نکند باشگاه هیچ برنامه ای برای سال آینده ندارد که این گونه بیخیال نسبت به اتفاقات پیرامونش ظاهر می شود.

کد خبر 787


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید