قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/15 20:30 | کد خبر : 778
راه قهرمانی از همین بازی‌ها می‌گذرد پاکو...

خمس همان همیشگی مقابل رقبای اصلی!

خمس و تیمش برای ششمین بار در یک بازی بزرگ از کسب برد بازماندند.

تراکتور,پاکو خمس,سپاهان,لیگ برتر ,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، تیم های تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که حاصل این نبرد برای دو تیم تقسیم امتیازات بازی بود تا پاکو خمس باز هم ترک عادت نکند و همچنان از بردن مدعیان رو در رو عاجز بماند.

این دیدار  سومین بازی در طول فصل بود که هواداران تراکتور از بابت حمایت تیم شان سنگ تمام گذاشته بودند. آنها برای همراهی تیم شان در این دیدار مهم حتی یک صندلی خالی در سکوهای یادگار باقی نگذاشته بودند تا دین خودشان را به بازیکنان و کادرفنی ادا کنند.

اما از بابت نتیجه، تراکتور در هر سه دیداری که مقابل تیم های الشارجه، پرسپولیس و سپاهان با حضور حداکثری هوادارانش در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار شد موفق به کسب برد نشده است و ماحصل این سه حماسه سرایی فقط تک امتیاز بازی مقابل سپاهان بود!

تیم پاکو خمس در این فصل و در پنج بازی مستقیم مقابل تیم های مدعی ۴ باخت و یک مساوی بوده که برای تیمی که می‌خواهد در کورس قهرمانی بماند و حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرد نتیجه‌ای قابل قبول نیست.

همچنین محمد نصرتی که به جای خمس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل سپاهان نیز  در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اذعان کرد که سطح فنی تراکتور به اندازه سطح شکوهی که هواداران تیم ایجاد کرده بودند قطعا نبود.

کد خبر 778


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید