قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/14 17:00 | کد خبر : 757
یک خبر خیلی برد و چند خبر خیلی خوب...

آپدیت مهم از حضور بانوان تراکتور در ورزشگاه

دختران تراکتوری پس از چندین سال حسرت اکنون با شور و شوق خاصی مقدمات حضور خود در بازی های تیم محبوبشان را پیگیری می کنند.

تراکتور,هواداران تراکتور,تماشاگران زن,لیگ برتر فوتبال ایران,ورزشگاه یادگار امام ,

به گزارش «ورزش آذربایجان»، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و رایزنی های مختلف خبر خوش صدور مجوز حضور هواداران زن در ورزشگاه یادگار امام تبریز را شاهد بودیم؛ البته هنوز اما و اگرهای زیادی در این مورد وجود دارد. جزئیات کامل این موضوع را در قالب یک گزارش کوتاه بخوانید:

بر اساس اطلاعات جدیدی که به دست خبرنگار ما رسیده تصمیم نهایی این بوده که جایگاه بالای تی تی ها را به صورت کامل به خانم ها اختصاص بدهند. سکوهای این بخش امکان میزبانی از حداقل ۵ هزار نفر از هواداران تراکتور را خواهد داشت. همچنین قرار است مسئله عبور و مرور و نورپردازی این قسمت از ورزشگاه نیز اصلاح شود.

اما آنچه ابلاغ شده است، اجازه برای حضور بانوان در بازی های زیر نور آفتاب است! مسئله روشنایی در ورزشگاه یادگار امام و محلی که برای بانوان در نظر گرفته شده باعث می شود که آنها برای دیدار هایی که بعد از غروب آفتاب برگزار می شود اجازه ورود پیدا نکنند. به همین علت هم آنها از تماشای حساس ترین بازی ماه یعنی تراکتور-سپاهان محروم شده اند.

اما خانم های هوادار تراکتور آنقدر حسرت تماشای بازی تیم محبوبشان را کشیده اند که اکنون بدون توجه به دیدار های پس از غروب آفتاب، مقدمات حضور خودشان در بازی با ذوب آهن را فراهم می کنند. آنها در یک اقدام خودجوش ، نام سکوهای بالای تی تی ها را که محل حضورشان خواهد بود «جایگاه اولدوزلار» گذاشته اند که یادآور حمایت پسران تراکتوری است که برای اولین بار در استادیوم های ایران از دل ورزشگاه یادگار امام شعار «آذربایجان قیزلاری ، گویلرین اولدوزلاری، استادیوم یوللاری، گوزلییری اونلاری » را در حمایت از دختران هوادار تراکتور سرداده بودند.

 

کد خبر 757


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید