قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/08 20:30 | کد خبر : 753
افشای یک دروغ دکوری؛ بمبی در کار نیست....

پشت پرده خبر حضور ستاره برزیلی در جام رمضان!

بمب خبری فوتسال ایران در روزهای اخیر را به صورت تخصصی بررسی کردیم و به چیزی رسیدیم که انتظارش را ندارید.

فوتسال,لیگ برتر فوتسال ایران,مارلون اولیویرا,حسین طیبی,مسلم اولادقباد,جام فوتسال رمضان,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، خبر حضور مارون الیویرا، ستاره برزیلی باشگاه ال پوزو، در فینال جام رمضان خوی، مثل بمب جامعه فوتسال را تحت الشعاع قرار داد. برای اطلاع از صحت موضوع با خود الیویرا گفت و گو کردیم؛ او در این گفت و گو به یک موضوع مهم اشاره کرد که شاید کسی انتظارش را نداشت.

از اولیویرا در مورد شکست اخیر تیمش در فینال کوپا دل ری مقابل بارسلونا پرسیدیم که او گفت:

«فینال بسیار سطح بالایی بود و هر دو تیم شایسته حضور در آن بودند. بسیار ناراحت هستیم چون تا هشت ثانیه به پایان بازی قهرمانی را در مشت مان داشتیم اما در لحظاتی آن را از دست دادیم که باورکردنی نبود. البته ما هنوز امیدمان را از دست نداده ایم و برای قهرمانی در لیگا ناسیونال تلاش می کنیم.»

در ادامه گفت و گو سوال مهمی که در ذهن داشتیم را مطرح کردیم که در کمال تعجب ستاره برزیلی هیچ اطلاعی از جزئیات آن نداشت؛ او در پاسخ به این که چه شناختی از فوتسال ایران دارد و آیا اخیرا پیشنهادی از این کشور داشته یا خیر گفت:

«امسال نه اما سال گذشته که در پالما بودم گاهی کنار مسلم اولادقباد و حسین طیبی در هتل بازی های لیگ ایران را می دیدم اما هیچ فرصتی تا کنون برای حضور پیدا نکرده ام. اگر از ایران پیشنهادی داشتم خوشحال می شدم که در لیگ ایران بازی کنم.»

پس به این ترتیب قبل از سیزده بدر خدمت خوانندگان عزیز با سندی که در بالا خواندید اعلام می کنیم که این خبر بیشتر به دروغ سیزده شبیه است تا واقعیت و احتمالا فردا شاهد تکذیب آن با بهانه دروغ سیزده بودنش باشیم!

 

کد خبر 753


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید