قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/09 20:30 | کد خبر : 746
ده روز استراتژیک خمس و شاگردانش در تبریز

فرصت طلایی تراکتور برای دور دور در صدر!

شروع فصل با سه بازی خانگی یک اتفاق ایده آل برای تراکتور است که بتواند جایگاه بالای جدولش را مستحکم تر کند.

تراکتور,سپاهان,ذوب آهن,آلومینیوم,لیگ برتر فوتبال ایران,پاکو خمس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، لیگ برتر ایران بعد از چند هفته تعطیلی از روز 15 فروردین دوباره به جریان خواهد خواهد افتاد. هفته های پیش رو برای تعیین سرنوشت قهرمان بسیار حساس هستند و تراکتور، یکی از مدعیان قهرمانی، با سه بازی خانگی متوالی، شانس خوبی برای مستحکم تر کردن جایگاهش دارد. با هم نگاهی به سه بازی آینده شاگردان پاکو خمس داریم:

تراکتور-سپاهان/ 15 فروردین

تراکتور ابتدا در تبریز در یک دیدار معوقه از هفته شانزدهم میزبان سپاهان است، این دیدار با توجه به موقعیت جدولی دو تیم و حواشی اخیر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. سرخابی های پایتخت نیز با امید مساوی شدن این دیدار پیگیر نتیجه آن هستند. تراکتور در صورت شکست دادن سپاهان به دو امتیازی رتبه دوم خواهد رسید و در صورت پیروزی سپاهان این تیم با یک بازی کمتر به رتبه سوم جدول خواهد رسید. این تیم در چنین شرایطی اگر بازی معوقه بعدی اش را هم ببرد با پرسپولیس هم امتیاز خواهد شد.

تراکتور-آلومینیوم/ 20 فروردین

تنها 5 روز بعد از دوئل سنگین با سپاهان، تراکتور در تبریز مقابل آلومینیوم به میدان خواهد رفت. این تیم در ۵ تقابل اخیر خود ۲ برد و ۳ باخت داشته و یکی از بردهایش مقابل پرسپولیس بود. نماینده اراک در تقابل های اخیرش با تراکتور نیز همواره خطرناک ظاهر شده و به نظر می رسد سختی بازی با این تیم به همان اندازه بازی با سپاهان باشد.

تراکتور-ذوب آهن/ 24 فروردین

تراکتور در سومین بازی متوالی خود در تبریز به مصاف مقابل ذوب آهن خواهد رفت. ذوبی ها در ۵ تقابل اخیر خود ۲ مساوی و ۳ شکست داشته اند و انگیزه های فراوانی برای کسب امتیاز در تبریز خواهند داشت. نماینده اصفهان کمتر از ۹ روز ماند این بازی در دیدار حذفی در تبریز دوباره میهمان تراکتور خواهد بود، این دیدار پیش دیداری برای آن بازی می توان در نظر گرفت.

تراکتور اگر در مجموع سه بازی ۹ امتیاز کسب کند با توجه به دیدار های سه تیم سپاهان ،استقلال و پرسپولیس می تواند گامی مهم برای نزدیک شدن به صدر جدول بردارد و همین شرایط باعث شده تا شاگردان خمس در فروردین تا حد زیادی تکلیف شان با لیگ برتر را روشن کنند.

کد خبر 746


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید