قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/01/08 20:30 | کد خبر : 743

ستاره برزیلی برای حضور در یک بازی به توافق رسیده اما برخلاف شایعات هنوز به ایران سفر نکرده است. رقم دریافتی این بازیکن هنوز مشخص نیست.

مارلون اولیویرا,تیم ملی فوتسال برزیل,جام فوتسال رمضان,فرهاد فخیم,حمید احمدی,تیم فوتسال مس سونگون,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هر سال در ماه رمضان رقابت های فوتسال در شهرستان های مختلف را شاهد هستیم. در بعضی از شهرها، حساسیت این رقابت ها از بازی های ملی و لیگ برتر هم بالاست. خیلی از تیم ها هزینه های سنگیی برای تنها چند بازی می کنند تا قهرمان جام رمضان شهرشان شوند. این یک منبع درآمد خوب برای ستاره های فوتسال هم هست که می توانند با چند بازی در این رقابت های نیمه آماتور، رقم های قابل توجهی دریافت کنند.

یکی از جام رمضان های مهم امسال را در شهرستان خوی (استان آذربایجان غربی) شاهد هستیم؛ جایی که تیم ها اقدام به خرید بازیکنان لیگ برتری زیادی کرده اند. یکی از این تیم ها املاک شیح نوایی (چتز) است که حمید احمدی و فرهاد فخیم را به خدمت گرفته است. این تیم اما به دو ستاره مس سونگون بسنده نکرده و یک سورپرایز بزرگ برای فینال رقابت ها دارد.

چتزی ها با مارلون اولیویرا، ستاره تیم ملی فوتسال برزیل برای انجام یک بازی به توافق دست یافته اند و قرار است او را در فینال جام رمضان خوی در ترکیب شان داشته باشند.

برای پیگیری کامل خبر با رسول عادلی، سرپرست چتز تماس گرفتیم؛ او با تایید توافق با اولیویرا اعلام کرد که برخلاف برخی شایعات این بازیکن برزیلی هنوز وارد ایران نشده اما با توجه به توافقی که با مرتضی خلیلی، مالک تیم چتز داشته، پیش از دیدار فینال جام رمضان به ایران – خوی – سفر خواهد کرد. چتزی ها اشاره ای به رقم توافقی‌شان با اولیویرا نکرده اند.

کد خبر 743


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید