قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/26 20:30 | کد خبر : 737
دقیقی پس از باخت برابر تراکتور:

گل دوم تراکتور درس بزرگی به ما داد

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: صحنه گل دوم تراکتور به شمس آذر برای ما یک درس بزرگ بود

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,شمس‌آذر قزوین,سعید دقیقی,

به گزارش ورزش آذربایجان، به نقل از ایسنا، سعید دقیقی یکشنبه شب ۲۷ اسفند در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و تراکتور که در قزوین با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از اینکه درباره مباحث فنی صحبت کنم باید از مردم شریف و عزیز قزوین تشکر کنم و همانطور که در فضای مجازی و مصاحبه‌ها هم گفتم هواداران به معنای واقعی یار دوازدهم ما هستند.

وی ادامه داد: بازی سختی بود، تیم تراکتور با بازیکنان با کیفیت و روحیه خوب توانست بازی بسیار خوبی به نمایش بگذارد و با این پیروزی خودش را به تیم‌های صدر جدول نزدیک کند.

سرمربی شمس آذر خاطرنشان کرد: ما چند بازی پشت سر هم داشتیم و این بازی برای ما سنگین بود، در ابتدا تراکتور بسیار خوب بازی را شروع کرد و توانست به موقعیت گل دست پیدا کند اما پس از گل با تغییری که در چینش بازیکنان داشتیم روند بازی را تغییر دادیم و توانستیم کاری کنیم که در نیمه دوم بازیکنان آنان بارها خودشان را برای وقت‌کشی روی زمین بیندازند.

وی ادامه داد: با همه این کمبود بازیکن‌ها، فشردگی بازی‌ها، مشکلات اقتصادی و کسر امتیاز معتقدم تیم من باید بهتر بازی کند، در هر حال به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم، در همه لحظات بازی دوندگی داشتند و صحنه گل دوم آن‌ها برای ما یک درس بزرگ بود و آن اینکه هرچه پر تلاش‌تر باشی موفقیت به تو نزدیک‌تر است و در سطح بالای لیگ برتر یک لحظه غفلت آسیب جبران‌ناپذیر دارد.

سرمربی شمس آذر بیان کرد: در شرایطی مجبور بودیم بازیکنان خود را بفروشیم تا شرایط مالی باشگاه بهتر شود و به طور قطع نیاز به جذب بازیکن‌های جدید داریم تا تیم ساختار خودش را حفظ کند اما با شرایط موجود نمی‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فضای لیگ برتر ایران بسیار سنگین است و مربیانی که به لیگ ما می‌آیند دست روی بازیکنان تأثیرگذار می گذارند زیرا در بعضی از تیم‌ها امکان پرورش استعداد وجود ندارد.

دقیقی در پایان اظهار کرد: خدا را شکر که خطر سقوط تیم ما را تهدید نمی‌کند. تا ۶ فروردین تمرینات تعطیل خواهد بود و بازیکنان به استراحت و ریکاوری می‌پردازند و بعد از آن تمرینات را شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 737


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید