قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/27 20:30 | کد خبر : 736
مربی تراکتور پس از برد شمس‌آذر قزوین

نصرتی: قدردان هواداران هستیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با تمرکز بالا کار کردیم و به حریف موقعیت گلزنی ندادیم.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,شمس‌آذر,نصرتی,پاکو خمس,

به گزارش ورزش آذربایجان،  به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، محمد نصرتی در نشست خبری بعد بازی مقابل شمس آذر قزوین، اظهار داشت: انصافا شمس‌آذر تیم خوبی است و در نیم فصل اول این موضوع را نشان داده بود.

وی افزود: خدا قوت می‌گویم به دوست عزیزم آقای سعید دقیقی و همکارانش، شمس‌آذر نیم فصل اول پدیده لیگ بود، ولی چند بازیکن همچون رحمان جعفری را در نیم فصل از دست دادند و با احترام به بازیکنان کنونی این تیم، کمی قدرتشان در خط حمله پایین آمده است.

نصرتی خاطرنشان کرد: سپاهان در این ورزشگاه بازی را واگذار کرد و استقلال نیز به تساوی دست یافته بود. می‌دانستیم بازی سختی داریم و هوادارانشان خیلی خوب تیمشان را تشویق کردند. بازی از سرعت بالا برخوردار بود و حریف از کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به دروازه تراکتور استفاده می‌کرد و رو به فوتبال مستقیم آورده بود. همچنین بازی سرعت لازم را داشت و در میانه میدان فیزیکی دنبال می‌شد.

مربی تراکتور ادامه داد: شمس آذر با استفاده از اوت دستی به دنبال ایجاد موقعیت گلزنی بود و ما با تمرکز بالا کار کرده و به حریف موقعیت ندادیم. همچنین دو گل زدیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم.

نصرتی در پایان گفت: این برد ارزشمند را به هواداران تراکتور تبریک می‌گویم، سه امتیاز بازی با شمس آذر در ادامه خیلی به دردمان می‌خورد. تمام تیم‌های مدعی در این زمین کار سختی خواهند داشت و از هواداران‌مان که خودشان را به قزوین رسانده بودند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 736


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید