قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/27 20:30 | کد خبر : 735
شمس آذر صفر-تراکتور ۲/ انتقام بازی رفت گرفته شد

هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر؛

تراکتور با ۲ گل بر شمس آذر قزوین فائق آمد.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,شمس‌آذر قزوین,

به گزارش ورزش آذربایجان، به نقل از ایسنا، ۲ تیم شمس آذر قزوین و تراکتور در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹ ساعاتی پیش (یکشنبه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

تراکتور با پیروزی در این دیدار ۳۸ امتیازی شد و جایگاهش در مکان سوم جدول را تثبیت کرد. شمس‌آذر نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه نهم باقی ماند.

شمس‌آذر صفر تراکتور ۲

مکان: ورزشگاه سردار آزادگان

یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲

زمان: ساعت ۱۹

داور: مرتضی منصوریان

شرح گل:

گل اول تراکتور به شمس آذر قزوین (سید مهدی حسینی دقیقه ۲۵): مهدی حسینی توانست پاس کات بک رحمان جعفری را با یک ضربه بغل پا تبدیل به گل کند و اولین گل شاگردان خمس در خانه حریف را به ثمر برساند.

گل دوم تراکتور به شمس آذر قزوین (رحمان جعفری دقیقه ۴+۹۰): رحمان جعفری روی ارسال کوتاه مهدی هاشم‌نژاد با یک بغل پا ساده در محوطه جریمه دروازه تیم سابقش را باز کرد.

کارت زرد: محمد نادری، عارف آقاسی، فراز امامعلی، مهرداد کریمیان و شجاع خلیل‌زاده

کارت قرمز: -

ترکیب شمس آذر:

مهدی محمدی (محمد پاپی)، امیرمحمد نسایی، عیسی مرادی، فراز امامعلی (سجاد بازگیر)، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علیرضا جعفرپور، صادق بوصبیح، امیر شبانی و علی آزادمنش

سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری (محمد آقاجان‌پور)، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی (سید محمد حسینی)، میلوش دلتیچ (مهدی هاشم‌نژاد)، امیرحسین حسین‌زاده (سعید کریم آذر) و رحمان جعفری

سرمربی: پاکو خمس

انتهای پیام

کد خبر 735


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید