قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/25 20:30 | کد خبر : 729

سرنوشت خیلی زود رحمان محبوب را به قزوین بازگردانده و البته او این بار باید روبروی تیمش قرار گیرد که بخش بزرگی از خاطرات شیرین آن را شکل داده است.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,شمس آذر قزوین,رحمان جعفری,

به گزارش ورزش آذربایجان، مهاجم مازنی تراکتور بعد از انتقال به این تیم، اکنون در ششمین هفته از دور برگشت مسابقات برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

رحمان جعفری به عنوان آقای گل لیگ دسته اول فصل فوق العاده‌ای را در جمع شمس آذر پشت سر گذاشت و در نهایت سهم بزرگی در مسیر صعود به لیگ برتر به نام خود کرد.
او در لیگ برتر نیز علی‌رغم پیشنهاداتی که در ابتدای مسیر به دستش رسیده بود اما با درخواست سعید دقیقی به کار در جمع سبزپوشان ادامه داد و در نهایت نیم فصل را با بهترین آمار و تاثیرگذاری به پایان رساند تا موردتوجه تراکتور قرار گیرد.

رحمان در تراکتور نیز خیلی زود توانست جا بیفتد و ثبت سه گل در این تیم او را به بازیکنی محبوب برای پاکو خمس تبدیل کرد. او اما خیلی زود به تیم شمس آذر رسید. جایی که فریاد هوادارانش برای تهییج او به گلزنی‌های پیاپی نزدیک به دو سال بزرگ‌ترین محرک او بود.

“رحمان بی‌رحم” اما با انگیزه‌ای متفاوت و قوی آماده تقابل با خط دفاعی شمس آذر شده است و باید دید در جو آشنای استادیوم سردار آزادگان چه نمایشی مقابل شاگردان سعید دقیقی خواهد داشت.

کد خبر 729


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید