قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/24 20:30 | کد خبر : 728

سرمربی کنونی شمس‌آذر این هفته برابر تیم خاطره‌انگیز دوران بازیگری‌اش قرار می‌گیرد.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,شمس آذر قزوین,سعید دقیقی,پاکو خمس,

به گزارش ورزش آذربایجان، به نقل از ایسنا، شمس‌آذر قزوین و تراکتور در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به دیدار هم می‌روند.

شاگردان خمس با پیروزی پرگل هفته گذشته خود برابر هوادار جایگاهش در مکان سوم جدول را با ۳۵ امتیاز تثبیت کرد. در سمت مقابل نیز شمس‌آذر که برخلاف نیم‌فصل اول شرایط چندان جالبی ندارد، با یک گل مغلوب نساجی شد. یشمی‌پوشان با کسب ۵ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن با ۲۵ امتیاز در رتبه نهم حضور دارند.

با توجه به اولین سال حضور تیم قزوینی در لیگ‌برتر ۲ تیم تاکنون یک بار به مصاف هم رفته‌اند که آن مسابقه با برتری ۳ بر ۲ شمس‌آذر به اتمام رسید و تراکتوری‌ها حالا به فکر انتقام بازی رفت هستند.

اما نبرد شمس آذر و تراکتور دوباره قابی دیدنی از تقابل سعید دقیقی با تیم سابقش را خلق کرده است.

سعید دقیقی یکی از ماندگارترین بازیکنان تاریخ تراکتور است؛ مهاجمی که گل پیروزی بخش تبریزی‌ها را در فینال جام حذفی در کرمان به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت تونی اولیویرا اولین جام قهرمانی تراکتور در فوتبال ایران را کسب کند.

نکته جالب دیگر آنکه سعید دقیقی یکی از معدود بازیکنان غیر بومی است که سابقه بازی برای هر ۴ باشگاه تبریزی (شهرداری تبریز، گسترش فولاد، تراکتور و ماشین‌سازی) را در کارنامه خود دارد و به واسطه گلزنی در فینال جام‌حذفی برای تراکتور و اولین قهرمانی این تیم در فوتبال ایران نامی‌ ویژه در اذهان طرفداران تبریزی است.

جدال این هفته ۲ تیم باتوجه به حضور مهاجم سابق تراکتور در نیمکت شمس‌آذر همانند بازی رفت جالب توجه است و باید دید دومین تقابل دقیقی با تراکتور چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

کد خبر 728


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید