قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/23 20:30 | کد خبر : 725

مرحله یک هشتم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و به این ترتیب هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند.

فوتبال,لیگ قهرمانان اروپا,ucl,پاری سن ژرمن,بایرن مونیخ,آرسنال,بارسلونا,منچسترسیتی,رئال مادرید,بروسیا دورتموند,اتلتیکو مادرید,

به گزارش ورزش آذربایجان، با برگزاری آخرین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اکنون هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2023/24 به این شرح هستند:

پاری سن ژرمن
بایرن مونیخ
آرسنال

بارسلونا
منچسترسیتی
رئال مادرید
بروسیا دورتموند
اتلتیکو مادرید

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار است که روز جمعه برگزار شود و به این ترتیب تیم ها رقبای خود را خواهند شناخت. تمامی تیم های حاضر در این مرحله تیم های خوبی هستند و نمی توان گفت که رویارویی با این تیم ها آسان است.

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ های 9 و 10 آوریل برگزار می شود و دور برگشت هم در تاریخ های 16 و 17 ماه آوریل میلادی برگزار خواهد شد و به این ترتیب تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص می شوند.

تمامی تیم ها می توانند در قامت یک مدعی باشند اما به نظر می رسد که مدعی های اصلی منچستر سیتی، رئال مادرید باشند. بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن هم می توانند دیگر مدعی های اصلی باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 725


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید