قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/23 20:30 | کد خبر : 724

در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید و اینتر به مصاف هم رفتند و در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد اینتر را حذف کند و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

فوتبال,لیگ قهرمانان اروپا,ucl,اتلتیکو مادرید,اینتر,

به گزارش ورزش آذربایجان، در بازی رفت، اینتر موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر اتلتیکو مادرید را در ورزشگاه سن سیرو شکست بدهد. اکنون در بازی برگشت در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید خودی نشان داد و توانست مقابل اینتر کامبک بزند. اتلتیکو مادرید این بازی را با نتیجه دو بر یک برد و در نهایت پس از تساوی دو بر دو در مجموع دو بازی رفت و برگشت، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی اتلتیکو مادرید موفق شد به پیروزی برسد و اینتر را حذف کند.

در این بازی فدریکو دی مارکو در دقیقه 33 برای اینتر گلزنی کرد اما پس از این گل، اتلتیکو مادرید دو گل در دقایق 35 و 87 توسط آنتوان گریزمن و ممفیس دیپای به ثمر رساند و به بازی برگشت.

اینتر در فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود و مقابل منچسترسیتی در فینال شکست خورده بود اما در این فصل از رقابت ها اینتر در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در بازی دیگر هم دورتموند با نتیجه دو بر یک پی اس وی آیندهوون را شکست داد و در مجموع با نتیجه سه بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

فوتبالی

 انتهای پیام/

کد خبر 724


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید