قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/23 20:30 | کد خبر : 720

خمس: برابر هوادار بازی کاملی ارائه دادیم


به گزارش ورزش آذربایجان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر هوادار گفت: یکی از بهترین بازی‌هایی بود که از زمانی که من در تراکتور هستم ارائه دادیم.

پاکو خمس، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با هوادار که با پیروزی۴ بر ۲ تیمش خاتمه یافت اظهار کرد: به نظرم بازی کاملی ارائه دادیم. به ویژه از لحاظ پرس خیلی خوب کار کردیم. از لحاظ پرس تیم حریف یکی از بهترین بازی‌هایی بود که از زمانی که من در تراکتور هستم ارائه دادیم. دقایق پایانی بازی مورد پسندم نبود، نه صرفا به خاطر دریافت دو گل بلکه به خاطر اینکه پرس لازم را انجام ندادیم.

خمس در پاسخ به این پرسش که دلیل دریافت دو گل در دقایق انتهایی بازی چه بود؟ گفت: دلیل دریافت گل‌هایمان این بود که مالکیت توپ را به میزان لازم نداشتیم.

در ادامه خبرنگاران سوال دیگری نپرسیدند و خمس گفت: خبرنگاران عزیز اگر سوالی نباشد دیگر به کنفرانس نخواهم آمد. خبرنگاری گفت: این بی احترامی به خبرنگاران است.

سرمربی تراکتور پاسخ داد: من به هیچ‌کس بی احترامی نمی‌کنم. اگر سوالی نباشد چرا به نشست بیایم؟ شما به عرض بنده دقت نکردید؛ من نمی‌گویم حتما سوال بپرسید. من به کنفرانس‌های خبری نخواهم آمد و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. موفق باشید.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر 720


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید