قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/21 20:30 | کد خبر : 712
پس از بازی های لیگ جاری، مذاکرات با بازیکنان را شروع می کنیم

قرارداد علیزاده دو ساله است

 معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: سال ۱۴۰۲ سال پرافتخاری برای شهرداری ارومیه در حوزه ورزش بود

والیبال,لیگ برتر والیبال,شهرداری ارومیه,توحید نوری,تیم والیبال شهرداری ارومیه,

به گزارش ورزش آذربایجان، معاون ورزشی شهرداری ارومیه معتقد است که سال 1402 سال پرفروغ ورزش این مجموعه بود. نوری در اینباره اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ با استعدادیابی اصولی و فنی که انجام دادیم، ثمره اش چندین ماه تمرینات متوالی و انجام اردوهای مختلف و بازی‌های تدارکاتی متعددی بود.در نهایت با برنامه ریزی دقیق و حمایت های لازمه از سوی مسئولین شهری برای نخستین بار در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان باشگاه های برتر کشور ، عنوان قهرمانی را کسب نمودیم.

نوری گفت: شش بازیکن از تیم رده های پایه شهرداری ارومیه به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان دعوت شده اند.

معاون ورزشی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در حوزه ورزش کارکنان نیز عملکرد ایده آلی و افتخار آفرینی های متعددی داشتیم، افزود: در المپیاد ورزشی شهید باکری که دبیرخانه آن نیز در ارومیه متمرکز بود، در چهار رشته والیبال، فوتسال، شطرنج و دارت، مقام سومی را برای شهرداری ارومیه به ارمغان آوردیم.

توحید نوری با اعلام اینکه هدف تیم بزرگسالان شهرداری ارومیه در فصل جاری لیگ برتر حضور در مرحله پلی آف و قرارگیری در جمع ۸ تیم برتر بود، تصریح کرد: خوشبختانه به هدفی که قبل از آغاز فصل ترسیم نموده بودیم، با تغییرات مثبتی که قبل از پایان نیم فصل نخست انجام دادیم، به اهداف مان رسیدیم.

نوری گفت: قرارداد عبدالرضا علیزاده با تیم شهرداری ارومیه دو ساله است و قطعا وی در فصل ۱۴۰۳ نیز سرمربی تیم خواهد بود.

وی ادامه داد: با نظر مثبت و حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه، اقدامات لازم برای کسب مجوز تیم داری در سال آینده انجام شده است.

او همچنین اضافه کرد: به دنبال این هستیم بلافاصله پس از پایان لیگ، مذاکرات با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم برای لیگ ۱۴۰۳ را انجام دهیم.

نوری با بیان اینکه هدف ما حفظ شاکله تیم امسال و تقویت تیم با جذب چند بازیکن با کیفیت و طراز اول خواهد بود، گفت: از حمایت های اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه و همچنین محمد نقی پور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر  می کنم.

کد خبر 712


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید