قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/20 20:30 | کد خبر : 705
شکایت گل‌گهر رد شد

تراکتور تبرئه شد

باشگاه تراکتور در پرونده شکایت گل‌گهر سیرجان مبنی بر استفاده از یک بازیکن تبرئه شد.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,گل‌گهر سیرجان,محمد نادری,کمیته استیناف,

به گزارش ورزش آذربایجان، گل‌گهر سیرجان پس از اینکه در مسابقه هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر در زمین خود مقابل تراکتور شکست خورد، اقدام به شکایت از تبریزی‌ها مبنی بر استفاده از محمد نادری به‌عنوان بازیکن غیر مجاز گرفت تا بتواند نتیجه بازی را سه بر صفر به سود خود تغییر بدهد و این شکایت را برای دیدار هفته سیزدهم تراکتور و پیکان هم انجام داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه گل‌گهر سیرجان از تراکتور برای استفاده از محمد نادری قرار رد صادر کرد که این رای در کمیته استیناف هم به تایید رسید.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در این باره رای داد:

«در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه تراکتور تبریز دائر بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام آقای محمد نادری با دو تیم گل‌گهر سیرجان و پیکان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور صادر گردیده است، با توجه به مندرجات پرونده ملاحظه تحقیقات به عمل آمده خصوصاً صورت‌جلسه کارگروه ناظر بر قراردادها، تخلفی واقع نگردیده است. لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.»

کد خبر 705


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید