قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/18 20:30 | کد خبر : 699

استقلال و پرسپولیس را می‌توان برندگان بزرگ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دانست.


به گزارش ورزش آذربایجان، به نقل از خبرگزاری تسنیم، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دیروز (جمعه) به پایان رسید و می‌توان گفت همه چیز به کام سرخابی‌های پایتخت بود.

استقلال با غلبه بر همنام اهوازی، 42 امتیازی شد تا همچنان بر صدر جدول تکیه بزند. پرسپولیس نیز سه امتیاز دیدار با فولاد را در تهران حفظ و با رساندن امتیازات خود به عدد 39، جایگاه خود را در رده دوم مستحکم کرد. در صورتی که سرخپوشان در دربی روز 103 تهران با اختلاف دو گل بر استقلال غلبه کنند، به صدر جدول صعود می‌کنند و در صورتی که مغلوب شوند، کار سختی برای جبران فاصله با استقلال خواهند داشت.

ملوان که با شکست گل‌گهر سیرجان به رتبه سوم رسیده بود، با یک امتیاز تراکتور به جایگاه چهارم سقوط کرد و سرخپوشان تبریزی جای قوی سپید را در رده سوم گرفتند. سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به رقبا، در رتبه پنجم جدول ایستاده و گل‌گهر با 30 امتیاز، در رتبه ششم روزگار می‌گذراند.

استقلال خوزستان که امتیازی از دیدار با استقلال نگرفت، با 12 امتیاز همچنان در رده پانزدهم جای گرفته و خطر سقوط را با تمام وجود احساس می‌کند. پیکان با برد بزرگی که مقابل سپاهان کسب کرد، با 17 امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماند و به صعود به رده‌های میانی جدول امیدوار شد.

نتایج دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

ملوان بندرانزلی یک - گل‌گهر سیرجان صفر
صنعت نفت آبادان یک - نساجی مازندران یک
هوادار 2 - ذوب‌آهن اصفهان 2
مس رفسنجان یک - تراکتور تبریز یک
سپاهان اصفهان 2 - پیکان 3
شمس آذر قزوین 2 - آلومینیوم اراک یک
پرسپولیس 4 - فولاد خوزستان 2
استقلال خوزستان صفر - استقلال یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته نوزدهم در زیر آمده است:

کد خبر 699


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید