قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/18 20:30 | کد خبر : 696
در نشست خبری بعد از بازی با مس

خمس: آلوز بهترین بازیکن ماست

سرمربی تراکتور با ابراز رضایت نسبت به عملکرد تیمش برابر مس رفسنجان گفت: ریکاردو آلوز بهترین بازیکن ماست و این را هر روز ثابت می‌کند.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,مس رفسنجان,پاکو خمس,

به گزارش ورزش آذربایجان، ۲ تیم مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ دیروز (جمعه) با قضاوت محمدرضا تارخ در ورزشگاه شهدای مس به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

پاکو خمس در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار کرد: همان طور که انتظارش را داشتیم بازی سختی بود در مقابل تیمی که از شرایط خوبی برخوردار است. بازی پایاپای و بسیار زیبایی بود و حیف شد که در دقایق پایانی نتوانستیم پیروزی‌مان را حفظ کنیم. بازیکنانم تلاش بسیار زیادی کردند و از جان و دل مایه گذاشتند و از عملکرد تیمم راضی هستم‌. حیف شد که از این بازی فقط یک امتیاز نصیب ما شد اما مهم کار و تلاش بازیکنان بود.

آیا حسین پورحمیدی بعد از پیش افتادن تراکتور وقت کشی می‌کرد؟ خمس در پاسخ به این پرسش گفت: به این سوالات جواب نمی‌دهم.

او درباره نقش ریکاردو آلوز در پیروزی‌های تراکتور بیان کرد: تقریبا می‌توان گفت آلوز مهم‌ترین بازیکن ماست. چون این را در همه بازی‌ها و هر روز نشان می‌دهد. امروز باز هم نشان داد که در داخل زمین یک رهبر است. امروز هم با تلاش بسیار زیاد و بازی خوبش به تیم کمک کرد و از بازیکنانی است که رهبر هستند و هر مربی دوست دارد در تیمش چنین بازیکنی داشته باشد.

کد خبر 696


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید