قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/18 20:30 | کد خبر : 695
تراکتور باز هم سر بزنگاه امتیاز از دست داد

تعویض طلایی نویدکیا علیه رویای خمس

مس رفسنجان و تراکتور به تساوی یک بر یک رضایت دادند.


به گزارش ورزش آذربایجان، ۲ تیم مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ دیروز (جمعه) با قضاوت محمدرضا تارخ در ورزشگاه شهدای مس به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

تراکتور ۳۲ امتیازی شد و به رتبه‌ سوم جدول رسید. مس رفسنجان نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه دهم باقی ماند.

مس رفسنجان یک تراکتور یک

مکان: ورزشگاه شهدای رفسنجان

جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲

زمان: ساعت ۱۵:۴۵

داور: محمدرضا تارخ

شرح گل تراکتور:

گل تراکتور به مس رفسنجان (ریکاردو آلوز دقیقه ۴۹): کار ترکیبی بازیکنان تراکتور، در یک سوم زمین مس رفسنجان، با پاس سید مهدی حسینی به ریکاردو آلوز همراه شد و ریکی از پشت محوطه جریمه با شلیک تماشایی خود دروازه حامد لک را باز کرد.

شرح گل مس:

گل مس رفسنجان به تراکتور (محمد اکبری‌نسب):در یک چشم بهم زدن پس از اشتباه مدافعان تیم تراکتور و نفوذ ترکمان با پاس او به محمد اکبری‌نسب همراه شد که اکبری‌نسب هم با ضربه پای چپ خود بازی را مساوی کرد.

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد (مهدی ترکمان)، سعید واسعی (محمد اکبری‌نسب)، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی (میلاد کر)، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده (مهدی هاشم‌نژاد) و رحمان جعفری (ارسلان مطهری)

سرمربی: پاکو خمس

کد خبر 695


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید