قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/16 20:30 | کد خبر : 693
رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور مطرح کرد:

تبریز میزبان مسابقات بین المللی موتور اندرو

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور گفت: در سال 1403 تبریز میزبان مسابقات بین المللی موتور اندرو خواهد بود که ورزشکاران بزرگی از کشور های مختلف در این مسابقات حضور خواهند یافت.

موتور سواری و اتومبیلرانی,فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی,رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی,مازیار ناظمی,هیات موتور سواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی,

به گزارش ورزش آذربایجان، مجمع انتخاباتی هیات موتور سواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی روز چهارشنبه 16 اسفندماه ۱۴۰۲  در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و  سیامک امیرخیزی با کسب 22 رای از 24 رای ماخوزه چهارسال به عنوان رئیس هیات هیات موتور سواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی باقی ماند. جواد امان زاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و نایب رئیس مجمع گفت: حضور دکتر ناظمی در راس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی باعث ایجاد ظرفیت های فراوان در این رشته شده است و جامعه موتور سواری و اتومبیلرانی به یک جامعه فرهیخته تبدیل شده و مناسبت ترین شرایط را ایجاد کرده است.
وی افزود: تعامل بین دستگاه در آذربایجان شرقی موجب شده است تا مسابقات و رویداد های مختلف در استان برگزار شود و این در رویدادهای مختلف کمک حال سایر رشته ها بوده است.
امان زاده بیان داشت: موضوع دیگر بحث آموزش است که امیدواریم تلاش های مضاعف در این زمینه صورت گیرد چراکه از نیاز های اساسی جامعه است.
در ادامه مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور نیز از همکاری های گسترده اداره کل ورزش و جوانان استان با فدراسیون تشکر کرد و گفت: مربی و رئیس هیات خوب باعث می شود حال ورزش خوب باشد. رییس هیات استان آذربایجان شرقی یکی از بهترین روسای هیات ها بوده و هیات بسیار خوب و فعالی دارند.
وی خاطرنشان کرد: در سال 1403 تبریز میزبان مسابقات بین المللی موتور اندرو خواهد بود که ورزشکاران بزرگی از کشور های توانمند در این مسابقات حضور خواهند یافت.
ناظمی اظهار داشت؛ این رشته جزو رشته های جوان پسند بوده و همت هیات های ورزشی در پیشرفت مجموعه موجب جذب جوانان علاقه مند می شود.
رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور در پایان گفت: امسال بیش از ۳۵۰ رویداد ورزشی و آموزشی در کشور برگزار شده است که کار بسیار سختی است و آذربایجان شرقی هم در بخش بزرگی از این رویداد سهیم بوده است. این هیات بجز ورزش در کمک به هموطنان در مواقع بحران نقش بزرگی داشتند و قدرشناس این موضوع هستیم. تمام این  رویدادها فرصتی است برای خدمت به مردم که امیدوارم این توفیق را همیشه داشته باشیم.

نصر

کد خبر 693


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید