قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/11 20:30 | کد خبر : 675

سیامک نعمتی با هل دادن کمک داور از زمین مسابقه اخراج شد تا پاکو خمز به شدت از این موضوع عصبانی شود.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,سیامک نعمتی,پاکو خمز,

به گزارش خبرنگار ورزش آذربایجان، سیامک نعمتی بازیکنی است که پس از یک فصل نیمکت‌نشینی در پرسپولیس توسط یحیی گل‌محمدی کنار گذاشته شد تا این فصل در تراکتور توپ بزند. هافبکی که این روزها در تراکتور نقش مدافع راست را گرفته و برای تیمش بازی می‌کند. او که نتوانست چندان نظر خمز را در پست وینگر جلب کند و حاصل کار وی به ثمر رساندن یک گل در هفته‌های ابتدایی بود، این هفته مدافع راست جنجالی تی‌تی‌ها در برد دو بر صفر تراکتور مقابل استقلال خوزستان بود.

در شرایطی که بازی در حال اتمام بود و تراکتور یک پیروزی خوب به دست آورده بود، نعمتی در صحنه‌ای کمک داور مسابقه را هل داد تا کارت زرد دوم را گرفته و در دقیقه ۸۷ از زمین بازی اخراج شود. صحنه‌ای که این مدافع در پایان بازی هم به توضیح آن پرداخت و مدعی شد کمک داور وی را عصبی کرده است. نعمتی می‌گوید می‌خواسته زودتر به زمین برود تا تیمش از فشار خارج شود ولی با عصبانیت حرکتی داشت که تراکتور تا پایان مسابقه بیشتر تحت فشار قرار گیرد!

پاکو‌ خمز سرمربی تراکتور هم در این لحظه بسیار عصبانی شد و سر بازیکن خودی داد می‌کشید که چرا این کارت زرد را به سادگی گرفته و اخراج شده است. سرمربی اسپانیایی با این توضیح که اخراج نعمتی کار را برای تیمش سخت کرده مدعی شد در این زمینه بهتر خواهند شد: «صرف نظر از اینکه همه می‌توانند اشتباه کنند، ولی این اشتباهات به تیم ضربه می‌زند و اشتباه سیامک نیز باعث این شد که تیم تحت فشار قرار گیرد و خطر بزرگی برای‌مان بود. خدا را شکر در نهایت اتفاقی رخ نداد، ولی باید تمامی کارهایمان در راستای کمک به تیم باشد و در این زمینه بهتر خواهیم شد.»

حال باید منتظر ماند و دید خمز برای بازی بعدی مقابل مس رفسنجان چه بازیکنی را در پست مدافع راست بازی خواهد داد و آیا این اخراج از روی عصبانیت توسط پاکو خمز بخشیده خواهد شد و نعمتی پس از رفع محرومیت خود چه شرایطی در ترکیب تی‌تی‌ها خواهد داشت؟

 

منبع: آناج

کد خبر 675


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید