قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/08 20:30 | کد خبر : 668

ریکاردو آلوز صدرنشین بلامنازع جدول آقای پاس گلی در ایران است. او با ۷ پاس گل نقش به‌سزایی در گل‌های بازیکنان تراکتور داشته‌ است.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,ریکاردو آلوز,ریکی,

به گزارش ورزش آذربایجان، در طی دو فصل اخیر فوتبال ایران شاید تغییرات عمده‌ای را در پارامترهای آماری تجربه کرده اما در این بین هنوز ریکاردو آلوز مهندس پرتغالی تراکتور با گونیا و و خط‌کش خود نقش پررنگی در گل‌های تیم تراکتور دارد. بعد از یک حرکت ترکیبی دیدنی، ریکاردو آلوز پاس نهایی را به امیرحسین حسین‌زاده داد تا او در موقعیت تک به تک دروازه را باز کند و به پیروزی تیمش قطعیت بدهد.

این هفتمین پاس گل ریکاردو آلوز در فصل جاری و البته بیستمین پاس گل او در فوتبال ایران بود که این بازیکن را تبدیل به یکی از برترین گلسازان فوتبال ایران می‌کند.

البته ریکاردو امیدوار است سرانجام بتواند با 14 پاس گل در یک فصل، برترین گلساز یک ساله فوتبال ایران هم لقب بگیرد اما این کار سختی است که البته حضور مهاجمان آماده در تراکتور، انجامش را ممکن می‌کنند. 

البته در این بین بازیکنان تراکتور، قدردان عملکرد درخشان آلوز هستند و حتی امیرحسین حسین‌زاده در خوشحالی پس از گل خود با این رفتار به تشکر از او پرداخت ولی این نخستین بار نبود که بازیکنان تراکتور برای قدردانی از آلوز این حرکت را انجام می‌دهند. 

او در این فصل از لیگ برتر مقابل صنعت نفت، پیکان، نساجی، آلومینیوم، هوادار و ۲ مرتبه مقابل استقلال خوزستان پاس گل ثبت کرده تا همچنان عنوان مهندس لیگ ایران در جلوی نام یک پرتغالی قرار گیرد.

آلوز فصل گذشته 13 پاس گل داد و حالا با 7 پاس گل در صدر جدول گلسازان فوتبال ایران قرار دارد.

 

کد خبر 668


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید