قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/12/02 20:30 | کد خبر : 641
اظهارات نعمتی پس از باخت برابر پرسپولیس

همان تراکتوری ‌می‌شویم که هواداران می‌خواهند

ازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: قول می‌دهم از بازی بعدی به همان تراکتوری که هواداران انتظار دارند تبدیل شویم و مثل اواخر نیم فصل اول نتایج خوبی به دست آوریم.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,پرسپولیس,سیامک نعمتی,

به گزارش ورزش آذربایجان، سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که با شکست ۲ بر صفر میهمان به پایان رسید، اظهار داشت: از هواداران تراکتور بابت شکست در این مسابقه عذرخواهی می‌کنم و البته به هواداران پرسپولیس به خاطر پیروزی در این جدال تبریک می‌گویم.

بازیکن تراکتور افزود: تراکتور در این بازی از شرایط مسابقه دور بود و نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و به آنچه می‌خواهد برسد.

نعمتی اضافه کرد: به طور حتم باید هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم و بتواند در ادامه لیگ پیروزی‌های مهمی را کسب کنیم.

وی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، ادامه داد: من سال‌ها در پرسپولیس حضور داشتم اما الان بازیکن تراکتور هستم و باید تمام توان خودم را در این تیم به کار بگیرم. قول می‌دهم از بازی بعدی به همان تراکتوری که هواداران انتظار دارند تبدیل شویم. برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم باید این مسابقه را فراموش کنیم و از فردا به فکر برطرف کردن نقاط ضعف خود باشیم.

تیم پرسپولیس امشب با برتری ۲ بر صفر برابر تراکتور، با ۳۳ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. تراکتور نیز با ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم جای دارد.

کد خبر 641


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید