قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/11/23 20:30 | کد خبر : 613
درخواست عجیب گیتی پسند از مس سونگون!

بازی آخر به جای تبریز در اصفهان برگزار شود

در صورت موافقت باشگاه مس و سازمان لیگ مراسم اهدای جام در هفته آخر لیگ در اصفهان انجام خواهد شد.

فوتسال,لیگ برتر فئتسال,

به گزارش ورزش آذربایجان، به نقل از ایرنا، محمد حسین عراقی زاده روز سه‌شنبه در باشگاه گیتی پسند و در جمع خبرنگاران ورزشی گفت: پس از قطعی شدن قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر و بنا به درخواست‌های زیاد هواداران خونگرم اصفهانی مبنی بر اهداء جام در اصفهان، باشگاه گیتی پسند مکاتباتی با سازمان لیگ انجام داد و بر اساس این مذاکرات مکاتبه‌ای نیز با باشگاه مس سونگون و در ادامه صحبت‌های تلفنی با مدیران این باشگاه مبنی بر دعوت از این باشگاه در هفته آخر لیگ برتر برای حضور در اصفهان انجام شد.

وی ادامه داد: فصل گذشته نیز اتفاق مشابهی برای باشگاه مس سونگون پیش آمد و باشگاه سن ایچ ساوه موافقت نمود که هفته آخر در تبریز جام اهدا شود و ما نیز بر این اساس چنین درخواستی نمودیم.

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی پسند اظهار داشت: گیتی پسند و باشگاه مس سونگون رقبای سنتی در داخل زمین مسابقه هستند ولی همواره در خارج زمین مسابقه تنها ارتباط متقابل مبنی بر احترام را داشتیم و هم اکنون آن‌ها اختیار دارند این درخواست ما را بپذیرند یا اینکه قبول نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم گیتی پسند اصفهان در نهایت مطابق تصمیم سازمان لیگ برنامه ریزی خواهد کرد.

صبح دیروز نیز سازمان لیگ فوتسال از اصلاحیه برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر خبر داد که در آن زمان برگزاری دیدار تیم‌های مس سونگون و گیتی‌ پسند نیز تغییر کرده است و این دیدار به ساعت ۱۶ دوشنبه ۱۴ اسفند منتقل شد ولی محل برگزاری کماکان تبریز است.

تیم فوتسال گیتی‌ پسند اصفهان امسال توانست چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

گران‌ترین و بهترین بازیکنان فوتسال کشورمان، عضو ۲ گیتی پسند اصفهان و مس سونگون هستند بصورتی که ۱۱ بازیکن از ۱۶ ملی‌پوش ایران در یکی از تیم‌های «گیتی‌ پسند اصفهان» و «مس سونگون ورزقان» بازی می‌کنند.

کد خبر 613


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید