قبل از خبر
زمان انتشار : 1401/09/29 20:30 | کد خبر : 60
سرمربی تیم فوتبال امید تراکتور گفت: با کسب پنج برد متوالی شرایط بسیار خوبی در جدول رده‌بندی داریم که امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه داده و باعث خوشحالی هواداران شویم

سرمربی تیم فوتبال امید تراکتور: شرایط خوبی در جدول داریم/باشگاه در زمینه بازیکن‌سازی عملکرد خوبی دارد

فوتبال پایه,تراکتور,

«رامین محمدپور» در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با اشاره به پنج پیروزی متوالی تیم امید تراکتور، اظهار داشت: پیش از این لیگ برتر امید کشور در دو گروه شمال و جنوب برگزار می‌شد،  ولی اکنون مسابقات در یک گروه 17 تیمی به صورت تک بازی پیگیری می‌شود و رقابت‌ سخت‌تر شده است. تراکتور در سال‌های اخیر به مقام نایب قهرمانی دست یافته و امسال نیز به دنبال تکرار موفقیت‌ سال‌های اخیر هستیم.

وی افزود: با کسب پنج برد متوالی شرایط بسیار خوبی در جدول رده‌بندی داریم که امیدوارم همین روند رو به رشد را ادامه داده و باعث خوشحالی هواداران شویم.

 

محمدپور در خصوص دلایل نتایج ضعیف تراکتور در اوایل فصل، گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده، تمرینات را دیر آغاز کردیم و به خوبی بدنسازی نکرده بودیم؛ همچنین تعدادی از بازیکنان امید در تمرین تیم بزرگسالان شرکت می‌کردند و به طور کامل در اختیار ما نبودند. 

وی توضیح داد: نتایج هفته‌های ابتدایی رضایت بخش نبود و در همین راستا جلساتی با مسئولان امر برگزار کردیم و خوشبختانه با تدابیری همچون عدم استفاده از بازیکنان تیم بزرگسالان در بازی‌های امید، کنار گذاشتن چهار بازیکن به دلیل ضعف فنی، استفاده از چهار بازیکن باکیفیت تیم جوانان و جذب دو بازیکن خوب، توانستیم روند امتیازگیری را به طور کامل تغییر دهیم.

 

محمدپور با تأکید بر اینکه تیم امید متزلزل‌ترین تیم پایه در تمامی باشگاه‌هاست، گفت: همواره بهترین نفرات تیم امید در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می‌کنند و این موضوع نتایج تیم امید را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما اتفاق خوشحال کننده و امید بخشی است؛ چرا که وظیفه اصلی تیم‌های پایه، کشف، پرورش و معرفی استعدادهای ناب به تیم بزرگسالان است و نشان از آن دارد که باشگاه در زمینه بازیکن‌سازی عملکرد خوبی دارد.

 

سرمربی تیم امید تراکتور خاطرنشان کرد: ما از نظر تعداد بازیکن با مشکل مواجه هستیم، اما تیم یکدست و همدلی داریم. اکنون بازیکنان باکیفیتی همچون شهاب انگوتی، مهدی سیدی، ماهان احمدزاده، رامین تقی‌پور، سینا هاشم‌پور و امیرحسین الوانی در تیم امید حضور دارند که می‌توانند در آینده به تیم بزرگسالان تراکتور کمک کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم استعدادها را پرورش داده و علاوه بر معرفی بازیکنان جوان به فوتبال کشور، نتایج درخشانی در شأن نام باشگاه تراکتور کسب کنیم.

 

 

کد خبر 60


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید