قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/11/03 20:30 | کد خبر : 539
طارمی در نشست خبری بعد از بازی با امارات:

بازی در کنار سردار آزمون لذت بخش است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تمرکز این تیم روی بازی بعدی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا است.

فوتبال,جام ملت‌های آسیا 2023,تیم ملی ایران,تیم ملی امارات,مهدی طارمی,سردار آزمون,

به گزارش ورزش آذربایجان، مهدی طارمی بعد از برتری ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر امارات در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیال۲۰۲۳، اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند. از الان به بازی بعد فکر می‌کنیم و فقط یک روز خوشحالی می‌کنیم.

وی همچنین گفت: همین که توانستیم برنده شویم مهم  است و این اهمیت ندارد که من چه زمانی گل می‌زنم. ما  همه تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

طارمی که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شده بود، در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: خوشحالیم که با اقتدار سرگروه شدیم و به مرحله بعد صعود کنیم. هواداران یار دوازدهم ما بودند. یک بازی سخت را شاهد بودیم چون امارات تیم خوبی بود. آنها هم صعود کردند و برای این صعود به آنها تبریک می‌گوییم.

وی درباره همکاری‌اش با سردار آزمون هم گفت: من و سردار آزمون سال‌هاست کنار هم بازی می‌کنیم. او بازیکن مستعدی است که توانایی‌های زیادی دارد. قطعا وقتی با بازیکنی باهوش بازی می‌کنید می‌توانید از توانایی‌های او استفاده کنید. ما با هم هماهنگ هستیم و متاسفم که او در این بازی گل نزد و امیدوارم در بازی بعدی گل بزند.

او درباره اینکه آیا ایران را همچنان مدعی اصلی قهرمانی می‌داند یا خیر گفت: نگفته‌ام که ایران تنها مدعی قهرمانی است. از من سوال کردند چه تیمی می‌تواند قهرمان شود که من گفتم ایران. از الان به بعد روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم و مهم این است که ما خودمان باشیم.

کد خبر 539


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید