قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/10/01 20:30 | کد خبر : 419
۲ بازی و ۶ امتیاز تعیین‌کننده؛

خیز خمز برای رکوردهای تراکتور

سرمربی اسپانیایی تراکتور برای سومین بار در این تیم در مسیر رکوردشکنی قرار گرفته است.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,پاکو خمز,

به گزارش ورزش آذربایجان، فقط دو هفته دیگر تا اتمام نیم‌فصل نخست یا دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده که در این دو هفته تراکتور ابتدا به میهمانی ملوان می‌رود و در انزلی رودرروی قوهای سپید این شهر قرار می‌گیرد و سپس در هفته پانزدهم و پایانی در تبریز مقابل صنعت‌نفت صف‌آرایی خواهد کرد.

اما تیم پاکو خمز که در سه هفته گذشته توانست سه برد پیاپی کسب کرده و با صعود به مکان سوم جدول به جمع مدعیان بازگردد، در دو هفته پیش‌رو تا نیم‌فصل فرصت بسیار خوبی دارد تا فشار بر صدر را بیشتر کرده و با امیدواری زیادی برای فتح جام به استقبال تعطیلات برود.

این درحالی است که در صورتی که تراکتور بتواند این دو بازی را با کسب حداکثر امتیازها به اتمام برساند، سرمربی اسپانیایی تی‌تی‌ها به دو رکورد پیروزی‌های متوالی و همچنین کسب بیشترین امتیاز تا نیم‌فصل‌ مسابقات لیگ برتر در این تیم خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، پاکو خمز تاکنون دو بار برای رسیدن به رکورد بردهای پیاپی در تراکتور خیز برداشته که در هر دو بار ناکام مانده و حالا یک بار دیگر در مسیر رکوردشکنی قرار گرفته است. وی به شرط کسب پیروزی در این دو دیدار با رکورد ۵ برد پی‌درپی امیر قلعه‌نویی و جرج لیکنز در این تیم برابری خواهد کرد.

از سویی، تراکتور در صورت کسب ۶ امتیاز کامل در این دو بازی نیم‌فصل را با ۳۰ امتیاز به پایان خواهد رساند که از این حیث نیز می‌تواند مرد قناری را رکورددار کند. بهترین عملکرد تراکتور از نظر کسب امتیاز در پایان نیم‌فصل‌های لیگ برتر با امیر قلعه‌نویی در لیگ شانزدهم به ثبت رسید که تیم تحت امر سرمربی کنونی تیم ملی توانست تا پایان دور رفت ۳۰ امتیاز جمع کند.

کد خبر 419


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید