قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/09/19 20:30 | کد خبر : 394
با شکایت کاوه رضایی از تراکتور

قاضی آلمانی مامور رسیدگی به پرونده شد

قاضی آلمانی پرونده شکایت کاوه رضایی از فدراسیون ایران را بررسی می‌کند.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,کاوه رضایی,

به گزارش ورزش آذربایجان، باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شکایت کاوه رضایی در دادگاه عالی ورزش جریان دارد.

در ابتدای اطلاعیه آمده است: «کاوه رضایی فصل گذشته (۱۴۰۲ - ۱۴۰۱) با عقد قرارداد یک ساله به تراکتور پیوست و قراردادش را در نیم فصل مسابقات به صورت یک طرفه فسخ کرد که سازمان لیگ بدون دخالت باشگاه تراکتور، این پرونده را به کمیته تعیین وضعیت ارجاع داد و این کمیته فسخ قرارداد کاوه رضایی را غیرموجه دانست و او را از بازی‌کردن تا پایان فصل محروم کرد و در ادامه، کمیته استیناف نیز این حکم صادره را تائید کرد.

تراکتور همچنین نوشت: کاوه رضایی سپس با پرداخت هزینه کلان به خاطر حکم صادر شده، علیه فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS (دیوان عالی ورزش در لوزان سوئیس) شکایت کرد که این دادگاه، جلسه‌ای شش ساعته به صورت آنلاین با حضور کاوه رضایی، باشگاه‌های تراکتور و استقلال و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار کرده و دفاعیات طرفین را دریافت کرد. حکم این پرونده توسط قاضی آلمانی در اوایل بهمن ماه صادر خواهد شد.

باشگاه تراکتور همچنین در خصوص پس گرفتن شکایت گفت: فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتور منتظر حکم قاضی آلمانی هستتد که اگر فسخ قرارداد بازیکن پذیرفته نشود، شکایت این باشگاه از بازیکن مجدداً به جریان می‌افتد؛ لذا علت اصلی استرداد شکایت از بازیکن همین حالت انتظار است که برای باشگاه و حتی فدراسیون وجود دارد.

کد خبر 394


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید