قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/08/22 20:30 | کد خبر : 337

باشگاه تراکتور نسبت به محرومیت ناعادلانه ستاره پرتغالی خود بی‌تفاوت بوده است.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,کمیته داوران,ریکاردو آلوز,زنوزی,پاکو خمس,

به گزارش ورزش آذربایجان، به نقل از آناج، غیبت ریکاردو آلوز در بازی با استقلال تاثیر خود را نشان داد و در روزی که ستاره کلیدی و ارزشمند تراکتور محروم بود، این تیم نتوانست مقابل حریف تهرانی کمر راست کند و شکست تلخی را متحمل شد.

اما ریکی که در دیدار تراکتور مقابل نساجی چهار اخطاره و سپس با کارت قرمز مستقیم قاضی میدان از زمین اخراج شد، دو بازی را از دست داده و در مصاف هفته بعد برابر فولاد خوزستان نیز غایب خواهد بود.

در این میان، موضوع تعجب‌برانگیز بی‌تفاوتی مسئولان باشگاه تراکتور نسبت به محرومیت ستاره پرتغالی است و با اینکه مشخص شد اخراج آلوز در بازی با نساجی اشتباه بوده اما باشگاه تبریزی هیچ اعتراضی به این موضوع نداشته است.

بدون شک بخشی از این بی‌تفاوتی‌ها به استفاده از داوران در بدنه باشگاه تراکتور برمی‌گردد که این باشگاه را در قبال تصمیمات مشکوک و سوت‌های اشتباه داوران دست به عصا کرده است!

حتی صحبت‌های کنایه‌دار پاکو خمز در نشست خبری قبل از بازی با استقلال که از تکرار اشتباهات داوران علیه تراکتور ابراز نگرانی کرده بود نیز با ترجمه اشتباه ماست‌مالی شد تا مبادا مدیران داورشان! در برابر همکاران احساس خجالت و شرمساری کنند.

متاسفانه باشگاه تراکتور علیرغم ظاهرسازی‌ها و تعریف و تمجیدهایی که امکانات این باشگاه را فراتر از فوتبال ایران ارزیابی می‌کنند و ثبات نسبی ایجاد شده در مسئولیت‌های مدیریتی و فنی، کماکان در مسیر درستی قرار ندارد و بعید است که با این فرمان به موفقیت برسد.

کد خبر 337


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید