قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/08/13 20:30 | کد خبر : 320
ریکی آلوز: به خاطر تراکتور به سپاهان و استقلال نه گفتم

تبریز با همه جای دنیا فرق می‌کند

ستاره پرتغالی تراکتور گفت: همه چیز در تبریز با همه جای دنیا فرق می‌کند. من این شهر را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

فوتبال,لیگ برتر,تراکتور,ریکاردو آلوز,تبریز,فوتبال برتر,

به گزارش ورزش آذربایجان، ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتور که شب گذشته میهمان برنامه تلویزیونی فوتبال‌برتر شبکه سوم سیما بود، درباره تجربه حضورش در این تیم پرطرفدار و زندگی در تبریز اظهار داشت: همه چیز در تبریز با همه جای دنیا فرق می‌کند.

وی تاکید کرد: من هیچ وقت این باشگاه و این شهر را فراموش نمی‌کنم. مردم در تبریز می‌خواهند من را بغل کنند و ببوسند؛ این روش آن‌ها برای این است که عشق و علاقه خود را به من نشان دهند.

مرد محبوب تی‌تی‌ها در این برنامه همچنین اعلام کرد که برای کمک به قربان بردیف به عضویت این تیم درآمد و پیش از فصل جاری نیز پیشنهاد تیم‌های استقلال و سپاهان را به خاطر تراکتور رد کرده است.

آلوز با بیان اینکه دوست دارد هافبک وسط بازی کند، به تاثیر حضور پاکو خمز در تراکتور و پیشرفتش زیر نظر این سرمربی اسپانیایی اذعان و درعین حال شایعات درگیری با خمز را هم تکذیب کرد.

وی راجع به شرایط تراکتور نیز ناهماهنگی را عامل شکست‌های اول فصل معرفی کرد و گفت: تیم فقط به زمان نیاز دارد تا شکل واقعی خود را پیدا کند. تراکتور، استقلال، سپاهان و گل‌گهر مدعیان فصل جاری هستند.

مهندس لیگ برتر در خصوص آلوارو خیمنز وینگر اسپانیایی که رفته رفته در ترکیب تراکتور جا افتاده است، ابراز داشت: خیمنز بازیکن تکنیکی است و به مرور زمان بهتر خواهد شد.

او اخراجش در دیدار با نساجی را هم ناعادلانه دانست و متذکر شد: من به هیچ وجه حرکتی انجام ندادم که مستحق دریافت اخطار باشد و داور در این زمینه و کارت قرمزی که داد، غیرمنصفانه تصمیم گرفت.

آلوز درباره غیبت خود در بازی حساس مقابل استقلال خاطرنشان کرد: تراکتور تیم بزرگی است و به هیچ بازیکنی وابسته و متکی نیست. نبود من در این بازی به چشم نخواهد آمد.

تمجید از مهدی طارمی و سردار آزمون دو مهاجم تیم ملی ایران، قدردانی از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور و تدریس زبان انگلیسی به شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور از دیگر صحبت‌های جالب این ستاره بود.

کد خبر 320


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید