قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/19 16:01 | کد خبر : 1186
آب ها که از آسیاب افتاد نوبت تبدیل موقت به دائمی شد...

تراکتور بالاتر از ایرانسل و همراه اول؛ متخصص این کارند!

وارونگی حرف‌ها درتراکتور به اوج خود رسیده است؛ خمس ماندنی بود و رفت، مطهری موقتی بود و ماند؛ خبری هم از یحیی نیست.

تراکتور,حمید مطهری,یحیی گل محمدی,پاکو خمس,

به گزارش "ورزش‌ آذربایجان"، همان طور که از همان ابتدا خبر داده بودیم حمید مطهری تا پایان این فصل هدایت تراکتور را در دست خواهد داشت. پس از فاجعه‌ بیست‌و چهارم فروردین و تاکید پاکو خمس و مدیران تراکتور برای ماندنش، او زود حرفش را پس گرفت و با یک خداحافظی ناگهانی تیم را در شوک بزرگی فرو برد.

پس از خمس لیست بلندبالایی از مربیان ایرانی و خارجی برای نیمکت تراکتور منتشر شد اما در هفته اول، هدایت موقت تیم به محمد نصرتی سپرده شد و تراکتور نتایج غیرقابل قبولی را کسب کرد. اما  قرار نبود نصرتی تا پایان فصل نفر اول باشد و مسئولین تراکتور همچنان کسی را برای جای خالی خمس نداشتند.

در این حین تراکتور نصرتی موقتی را تبدیل به مطهری موقت کرد! حمید مطهری شایعات حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تراکتور را با خودش به تبریز آورد. مذاکره با گل محمدی هم مثل بسیاری از نام‌ها و گزینه‌های بزرگ روی میز تراکتور به بن‌بست رسید‌. ابتدا مطهری با اتصال به نام یحیی - مثل مولکول های شیمیایی- در روی نیمکت نشست و حالا شرایط به گونه ای شده که در حال محکم کردن جای خود برای فصل بعد حتی بدون حضور فیزیکی و اسمی یحیی است.

تا به این روز هیچ اقدامی حضور گل‌محمدی در نیمکت تراکتور برای سال بعد را تضمین نمی‌کند و به هواداران تراکتور کم کم باید این نام را به کلی فراموش و به نام مطهری و حضوش به عنوان نفر اول عادت کنند! قطعا این خواسته آنها نیست و باشگاه هم به خوبی از آن مطلع است.

تاریخ تراکتور از چنین تبدیل های بی صدایی - موقت به دائمی - کم به خود ندیده است؛ در اولین سال خصوصی شدن سرخپوشان دقیقا همین اتفاق برای محمد تقوی رخ داده بود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1186


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید