قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/18 20:30 | کد خبر : 1177
عجیب، غیرمنطقی و کلی صفت دیگر اگر‌ محرومان نکنند!

بازار داغ حکم‌های‌‌ خارج از ماتریکس؛ تنبیه مردان در آزادی!

بازی رفت و برگشت پرسپولیس-سپاهان در فصل آینده بدون حضور هواداران مرد و با حضور زنان تماشاگر برگزار خواهد شد.

سپاهان,پرسپولیس,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، سپاهان و پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر، هفته گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این بازی ملال‌آور در زمین روی سکوها با تنش فراوانی همراه بود. لیزر، استفاده از مواد آتش‌زا، فحاشی و... جملگی اتفاقاتی بودند که چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رخ داد. اوج اتفاقات تلخ این بازی با رفتار زننده هوادار سپاهان در قبال زنان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه بود که منجر به واکنش‌های بسیاری شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، لحظاتی پیش آرای خود در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد که در ادامه می‌خوانید:

((باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش‌زا، لیزر، مواد محترقه و الفاظ توهین‌آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری دیدار فصل آینده مقابل سپاهان صرفا با حضور بانوان تماشاگر محکوم شد.

باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر، مواد محترقه، الفاظ توهین‌آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصرالله گرگزن به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری دیدار فصل آینده مقابل پرسپولیس صرفا با حضور بانوان تماشاگر محکوم شد.))

((همچنین هر دو باشگاه ملزم به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال محکوم شدند.))

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1177


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید