قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/18 12:30 | کد خبر : 1168
تلگرافی از صحبت های سرخپوشان در فولاد آرنا؛

پایان عصرتاریکی تراکتور، آماده برای قهرمانی

پس از پیروزی تراکتور مقابل فولاد و صحبت هایی که بازیکنان این تیم انجام دادند می توان حدس زد که بارقه هایی از امید در اردوی سرخ پوشان دیده می شود.

تراکتور,شجاع خلیل زاده,محمد نادری,مهدی شیری,فولاد,جام حذفی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتوری ها شب گذشته طلسم شش‌ساله ورزشگاه فولاد را باطل و اولین برد در برابر فولاد پس از شش سال و اولین برد لیگ‌برتر ۱۴۰۳ را کسب کردند. آنها در جدول لیگ ۴۴امتیازی شدند و مهمتر از همه رنگ آرامش به خود دیدند. نگاهی داریم به صحبت های بازیکنان تراکتور بعد از این برد شیرین که نشان از روحیه بالایشان دارد:

شجاع‌خلیل‌زاده؛ تمام تلاشمان را برای قهرمانی جام حذفی می‌کنیم
تمام تلاش ما این است که قهرمان جام حذفی شویم و این جام را به هواداران تیم و آقای زنوزی تقدیم کنیم تا بخشی از حمایت و زحمت آنها را جبران کرده باشیم.حتما به لیگ قهرمانان آسیا هم فکر می‌کنیم، چون هواداران بیشتر از این انتظار دارند. انشالله در ادامه راه بتوانیم توقعاتشان را برآورده کنیم.

محمدنادری؛ پیروزی تیم مهم‌تر از عملکرد فردی است
من هفته به هفته کار می‌کنم که بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم. مهم این است که تیم برد و سه امتیاز بازی را گرفتیم. بازی قشنگ و فیزیکی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. خوشحالم که توانستیم ببریم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

مهدی شیری؛ بعد از شش‌سال طلسم را شکستیم
امیدوارم شرایط‌مان بهتر شود و روندمان رو به رشد باشد. بالاخره یک روز همه رکوردها و طلسم‌ها می‌شکند. فقط برای هواداران خودمان خوشحالم. امیدوارم که شرایط‌مان روز به روز بهتر شود.

سیامک نعمتی؛ هدف قهرمانی جام حذفی است
ان‌شاءالله بتوانیم همین روند را در بازی‌های بعد ادامه بدهیم و در لیگ یک رتبه خوب به دست بیاوریم و در جام حذفی هم تا قهرمانی پیش برویم. بعد از چند وقت نیاز داشتیم که سه امتیاز را به دست بیاوریم. امروز هم بچه‌ها بازی خوبی داشتند و ۲۵ دقیقه آخر هم کاملا سوار بازی شدیم و توانستیم روی یک ضدحمله گل دوم را بزنیم و خیال تیم را راحت‌تر کنیم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1168


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید