قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/17 10:45 | کد خبر : 1160
خودم احساس می‌کنم با ۶ امتیاز در لیگ برتر می‌مانیم

ویسی: روز های بدتر از این دیدم

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید روزهای بدتر از این هم دیده و خواهد دید.

تراکتور,فولاد,عبدالله ویسی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور و فولاد در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

عبدالله ویسی، سرمربی فولاد خوزستان بعد از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که اظهارات او را در ادامه می‌خوانید:

به ریکاوری روانی نیاز داریم

بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما متاسفانه خیلی زود گل خوردیم چون تیم ما از نظر روانی با توجه به اینکه در قعر جدول هستیم مشکلات زیادی دارد و استرس بردن داریم و این گل از لحاظ روحی و روانی ما را خراب کرد.

نیاز مهم قبل از استقلال

در نیمه دوم خیلی خوب شروع کردیم و متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. ۱۰ نفره شدیم و مطمئناً آن ها بازی را کنترل می‌کردند. ۴ بازی داریم و به آینده امیدوار هستیم. ۴-۵ تیم برای نیفتادن می‌جنگدند و باید تلاش‌مان را زیاد کنیم. قبول دارم که خوب بازی کردن کافی نیست و حاضریم بد بازی کنیم ولی ببریم اما اوضاع و احوالمان مناسب نیست. باید ریکاوری روانی کنیم و به سراغ استقلال برویم و نهایت تلاش مان را برای کسب بازی هفته بعد از بازی با استقلال باشیم.

روزهای سخت‌تر از این را دیده‌ام

تراکتور را آنالیز کردیم. تمام کرنر ها را تیر یک می‌زنند. تیر یک را بسته بودیم و تیر دو هم نفر گذاشته بودیم ولی نمی‌دانم چرا برعکس شد و آنجا که تمام تمرکزمان را گذاشته بودیم گل خوردیم. وقتی مقابل هواداران خودت استرس دارید و شرمنده هواداران می‌شوید و باید تلاش‌تان را بیشتر کنید. نظرات مختلفی است که بازیکنان هم گوش می‌دهند. روز های سخت‌تری هم داشته‌ام.

با۶ امتیاز می مانیم

این روز ها را دیدم و باز هم خواهم دید. تیم ما با یک برد از این استرس بیرون می‌آیید و تمام وجودمان را برای ۴ بازی آینده می‌گذاریم. من خودم احساس می‌کنم با ۶ امتیاز در لیگ برتر می‌مانیم و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

تمام انرژی مثبت مردم را می‌خواهیم باید ۳ تیم را نگه داریم اگر نشد ۲ تیم را. ای کاش بتوانیم به هم کمک کنیم که اوضاع از این بدتر نشود.

کد خبر 1160


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید