قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/16 13:21 | کد خبر : 1135
والیبال در مهدش به آرامش نزدیک شد...

استارت شهرداری در مارکت؛ ورود و خروج‌های بزرگ!

پس از به حد نصاب نرسیدن رأی لازم برای استیضاح شهردار ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه از بلاتکلیفی خارج و وارد نقل‌و‌انتقالات شد.

شهرداری اورمیه,لیگ برتر والیبال,عبدالرضا علیزاده,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان "، پس از کسب مقام سومی تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال، این تیم در بلاتکلیف ترین شکل ممکن قرار گرفت. حتی در چند روز گذشته با اخبار استیضاح شهردار ارومیه، مشکلات تیم والیبال شهرداری دو چندان شد اما دو روز قبل استیضاح شهردار ارومیه در شورای شهر، رأی لازم را کسب نکرد.

به دنبال این اتفاق مشخص شد که خبری از تغییرات در سطح کلان مدیریتی نیست و والیبال این شهر خیلی زود می تواند تعیین تکلیف شود. از ارومیه خبر می رسد که شهرداری رسما از دیروز وارد نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر والیبال شده است. 

طبق اخبار دریافتی از منابع موثق از باشگاه‌، آرمین تشکری، بابک فیاضی، عرشیا به نژاد و احد رضایی را باید جزو تمدیدی های قطعی  این فصل بدانید.

علاوه بر این ۴ بازیکن که در فصل آتی پیراهن شهرداری ارومیه را بر تن خواهند کرد، همچنین از باشگاه شهرداری خبر می رسد که امیر خداپرست و آرمان صالحی تا به این لحظه‌ با شهرداری به توافق نرسیده اند و احتمالا در فصل بعد این دو بازیکن لژیونر شوند.

مدیران باشگاه نیز باب مذاکره با بازیکنان جدید و لیست مورد نظر عبدالرضا علیزاده،سرمربی تیم شهردارب ارومیه را آغاز کردند که در این لیست نام حضرت پور و میثم صالحی نیز دیده می‌شود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1135


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید